کلینزمان:نگران اخراج از تیم ملی آمریکا نیستم!

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال آمریکا تاکید کرد نگران نیست از مقامش عزل شود. به گزارش مازنداسپرت،گزارشاتی که در چند روز گذشته در مورد یورگن کلینزمان انتشار یافته، حکایت از وضعیت حاد این مربی ژرمنی در کادر فنی تیم آمریکا داشته است. بعد از آنکه تیم تحت امر او در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه […]

خبرگزاری فارس: کلینزمان:نگران اخراج از تیم ملی آمریکا نیستم!

سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال آمریکا تاکید کرد نگران نیست از مقامش عزل شود.

به گزارش مازنداسپرت،گزارشاتی که در چند روز گذشته در مورد یورگن کلینزمان انتشار یافته، حکایت از وضعیت حاد این مربی ژرمنی در کادر فنی تیم آمریکا داشته است.

بعد از آنکه تیم تحت امر او در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه متحمل شکست سنگین و باونکردنی ۴ بر صفر مقابل کاستاریکا شد، شایعات زیادی انتشار یافت مبنی بر این که دیر یا زود از مقامش برکنار خواهد شد.

اما در مصاحبه‌ای با روزنامه نیویورک‌تایمز، وی اطمینان خاطرداد نگران روبه‌رو شدن با چنین سرنوشتی نیست.

مربی ۵۲ ساله ژرمنی عنوان کرد:نگران اخراج از تیم آمریکا نیستم. آنچه شما باید انجام دهید، این است که عوامل را شناسایی کرده و در مقام رفع آن اقدام کنید.

وی افزود: فوتبال لبریز از احساسات است و مردم در یک آن، خواهان اقدامات فوری می‌شوند بدون آنکه بدانند در داخل تیم یا ورزش چه می‌گذرد. هنوز هم باور دارم که امتیازات بعدی را می‌گیریم و حتی اطمینان دارم از گروه‌مان به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

وی تصریح کرد:بحث کلی این است که در ۲ بازی باخته‌ایم و اکنون خیلی‌ها در حال صحبت در مورد تیم هستند در حالیکه فوتبال و یا تیم را خوب درک نمی‌کنند.

کلینزمان از ۵ سال قبل سکان هدایت تیم آمریکا در دست دارد./فارس