اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر ایران در آمل به پایان رسید+عکس

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در گفتگوی اختصاصی با مازنداسپرت گفت: مسولان شهرستان آمل شرایط خوبی را برای میزبانی از ما فراهم کردند به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از آمل؛اردوی تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران از ۲۲ آبان در شهر آمل شروع‌شده و امروز به پایان رسید. در این اردو […]

خبرگزاری فارس: حضور 19 بازیکن در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان در آمل

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در گفتگوی اختصاصی با مازنداسپرت گفت: مسولان شهرستان آمل شرایط خوبی را برای میزبانی از ما فراهم کردند

به گزارش خبرنگار مازنداسپرت از آمل؛اردوی تمرینی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران از ۲۲ آبان در شهر آمل شروع‌شده و امروز به پایان رسید.

در این اردو ۲۰ نفر حضور دارند که ۱۵ نفر به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که بهمن‌ماه سال جاری در کشور تایلند برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

حسن پالار سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مازنداسپرت اظهار داشت:  تا بهمن ماه حدود ۴ مرحله اردوی آمادگی خواهیم داشت و پس از آن برای کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان عازم تایلند می شویم و در صورتیکه مجوز حضور در این مسابقات را بدست آوریم، سال آینده در رقابت های قهرمانی جهان که به میزبانی کانادا برگزار می شود، حضور خواهیم یافت.

پالار با اشاره به اینکه در نخستین اردوی تیم ملی رده سنی جوانان ۱۹ بازیکن به تمرین پرداختند، یادآور شد: مهدی مظلوم یکی از بسکتبالیست‌های معلول آملی بود که به عنوان نماینده مازندران در این بین حضور داشت.

این مربی یادآور شد: در کادر فنی تیم مازیار میرعظیمی از مربیان نام‌آشنای بسکتبال و سرمربی تیم مخابرات اصفهان حاضر در لیگ برتر به همراه مسعود فلاح سرمربی توانمند آملی تیم شهرداری حضور دارند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران با بیان اینکه درپایان مرحله نخست اردوی تیم ملی در آمل ۵ نفر از جمع ملی پوشان کنارگذاشته خواهند شد، افزود: مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال باویلچرمعلولان باشگاه های کشور با حضور ۱۵ بازیکن دریکی از استانهای تهران یا فارس برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تاپیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه حداقل سه مرحله اردوی آماده سازی دیگر خواهیم داشت تا با آمادگی کامل روانه مسابقات شویم.

حسن پالار در پایان گفت: مسؤولان شهرستان آمل در مدت برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان تلاش زیادی داشتند و شرایط بسیار خوبی را برای میزبانی  از ما فراهم کردند.photo 2016 11 19 23 04 06