اعزام تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین به دو پاراتور جهانی

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از اعزام تیم ملی به دو پارا تور جهانی در سال آینده خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی آرمندنیا اظهار داشت: از اینکه ستاد اجرایی بازی‌های پاراآسیایی از ۲ سال قبل از مسابقات آغاز به کار کرده خوشحالم و از دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم. ما […]

خبرگزاری فارس: اعزام تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولین به دو پاراتور جهانی

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین از اعزام تیم ملی به دو پارا تور جهانی در سال آینده خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی آرمندنیا اظهار داشت: از اینکه ستاد اجرایی بازی‌های پاراآسیایی از ۲ سال قبل از مسابقات آغاز به کار کرده خوشحالم و از دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم. ما برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی می‌توانیم از دو طریق سهمیه کسب کنیم.

وی افزود: یکی از روش‌های کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی از طریق رنکینگ است که باید در چند پاراتور شرکت کنیم. به همین منظور پاراتورهای اسلوونی و  چین تایپه را در نظر گرفته‌ایم که سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شوند.

رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولان همچنین از توزیع سهمیه مستقیم بازی‌های پاراآسیایی در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد و گفت: این مسابقات شهریورماه در کشور چین برگزار می‌شود و رقابت سختی برای ملی‌پوشان کشورمان خواهد بود. ما نیز در برنامه‌های کوتاه مدتمان مسابقات قهرمانی آسیا را مورد توجه قرار داده‌ایم و شرکت در پارا تورهای جهانی رقابتی تدارکاتی محسوب می‌شود.

وی درباره اردوهای تیم ملی نیز اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اردیبهشت ماه آغاز می‌شود تا بازیکنان بتوانند سهمیه مستقیم بازی‌های پاراآسیایی را از طریق مسابقات قهرمانی آسیا کسب کنند و در غیر اینصورت باید از طریق شرکت در مسابقات پاراتور رنکینگ جهانی خود را افزایش داده و سهمیه کسب کنند./فارس