ناکامی شمشیربازان دختر ایران در مسابقات فرانسه

بانوان شمشیرباز کشورمان در مسابقات بین المللی فرانسه نتوانستند به مراحل بالاتر صعود کنند. به گزارش مازند اسپرت؛ در حالیکه موفقیت تیم ملی شمشمیربازی سابر مردان ایران در رقابت های جام جهانی و قهرمانی این تیم بازتاب وسیع و گسترده ای داشت، تیم شمشیربازی بانوان در سکوت خبری محض به رقابت های جهانی فرانسه رفت و […]

خبرگزاری فارس: ناکامی شمشیربازان دختر ایران در مسابقات فرانسه

بانوان شمشیرباز کشورمان در مسابقات بین المللی فرانسه نتوانستند به مراحل بالاتر صعود کنند.

به گزارش مازند اسپرت؛ در حالیکه موفقیت تیم ملی شمشمیربازی سابر مردان ایران در رقابت های جام جهانی و قهرمانی این تیم بازتاب وسیع و گسترده ای داشت، تیم شمشیربازی بانوان در سکوت خبری محض به رقابت های جهانی فرانسه رفت و خیلی زود از گردونه رقابت ها حذف شد.

مسابقات شمشیربازی فرانسه در حالی در جریان است که ۴ شمشیربازی دختر کشورمان یعنی نجمه سازنچیان، کیانا باقرزاده، پریماه برزگر و فائزه رفیعی هم در آن حضور داشتند، اما با شکست مقابل حریفان خود نتوانستند به مراحل بالاتر و جمع ۱۲۸ بازیکن صعود کنند.

نجمه سازنچیان در گروه خود با حریفانی از فرانسه، آمریکا، روسیه، بلاروس، لهستان و مکزیک هم گروه بود، اما با امتیاز ۱۲ در رده آخر گروه خود ایستاد.

پریماه برزگر در گروه ۱۲ با شمشیربازانی از کانادا، مجارستان، تایوان، فرانسه، اسپانیا و لهستان مسابقه داد و در نهایت با امتیاز ۱۷ نتوانست به دور بعد برود.

فائزه رفیعی که در گروه با حریفانی از ژاپن، فرانسه، آلمان، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا همگروه بود و با ۱۲ امتیاز آخر شد.

کیانا باقرزاده هم در گروه ۱۵ با نمایندگان آلمان، ایتالیا، ژاپن، هنگ کنگ، فرانسه و آمریکا به رقابت پرداخت و در پایان با ۱۶ امتیاز در میان ۷ شمشیرباز، هفتم شد و نتوانست خودش را به مرحله حذفی برساند.

این رقابت‌‌ها در حالی با ۱۳۲ ورزشکار از پنجشنبه آغاز شده است و امروز به پایان می‌رسد./فارس