گریژمان مصدوم است و نباید در دربی مادرید بازی کند

فدراسیون فوتبال فرانسه با ارسال نامه‌ای به باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا درباره استفاده از گریژمان در دربی مادرید هشدار جدی داده و نوشته است: گریژمان مصدوم است و نباید در دربی مادرید بازی کند.   به گزارش مازند اسپرت،، گریژمان ستاره فرانسوی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا در مصاحبه با مارکا به هواداران اتلتیکومادرید اطمینان داده که […]

خبرگزاری فارس: گریژمان مصدوم است و نباید در دربی مادرید بازی کند

فدراسیون فوتبال فرانسه با ارسال نامه‌ای به باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا درباره استفاده از گریژمان در دربی مادرید هشدار جدی داده و نوشته است: گریژمان مصدوم است و نباید در دربی مادرید بازی کند.

 

به گزارش مازند اسپرت،، گریژمان ستاره فرانسوی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا در مصاحبه با مارکا به هواداران اتلتیکومادرید اطمینان داده که برای بازی در دربی بزرگ مادرید آماده خواهد بود اما همزمان، فدراسیون فوتبال کشور فرانسه از باشگاه اتلتیکومادرید خواسته هرگز از وی در این بازی سخت و سنگین استفاده نکند.

کادر پزشکی تیم فوتبال باشگاه اتلتیکومادرید اسپانیا در بیانیه تازه خود اعلام کرده که گریژمان مشکلی برای حضور در تمرینات ندارد اما مصدومیت سطحی او تحت مداوا قرار گرفته و ادامه خواهد داشت.

فدراسیون فوتبال فرانسه در نامه خود آورده است: به احترام باشگاه اتلتیکومادرید گریژمان را از فهرست اردوی تیم ملی خارج کردیم و اجازه دادیم به مادرید بازگردد تا شاید مصدومیتش برطرف شود اما منابع آگاه فوتبال فرانسه و دوستان نزدیک به او از آسیب دیدگی وی خبر داده‌اند و اجازه نخواهیم داد در صورت آسیب دیدگی از این بازیکن در دربی مادرید استفاده شود./فارس