اعتراض کی‌روش به گاسپار به خاطر دست دادن به حریف!/ تشویق سوری‌ها با طعنه از سوی نیمکت‌نشینان ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مربی دروازه‌بانان تیمش را به دلیل دست دادن به بازیکن حریف هل داد.   به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ملی فوتبال ایران در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف سوریه رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. * در اواخر بازی وقتی دروازه‌بان […]

خبرگزاری فارس: اعتراض کی‌روش به گاسپار به خاطر دست دادن به حریف!/ تشویق سوری‌ها با طعنه از سوی نیمکت‌نشینان ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مربی دروازه‌بانان تیمش را به دلیل دست دادن به بازیکن حریف هل داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم ملی فوتبال ایران در دیداری از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف سوریه رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* در اواخر بازی وقتی دروازه‌بان سوریه برای چندمین بار روی زمین افتاد افشین پیروانی مدیر تیم ملی از بازیکنان و اعضای حاضر در روی نیمکت خواست بلند شوند و در اعتراض به این رفتار حریف برای کادر فنی آنها به طعنه دست بزنند. در همین حین کی‌روش هم مشغول اعتراض به داور به خاطر این اتفاقات بود. همچنین سوری‌ها متقابلا در واکنش به نیمکت‌نشینان ایران برای آنها دست زدند.

* در پایان مسابقه سیدجلال حسینی و سعید عزت‌اللهی به خاطر شرایط مسابقه به داور معترض بودند که دکتر شهاب و مترجم کی‌روش عزت‌اللهی را به سمت دیگری بردند.

* بازیکنان سوریه با توجه به اینکه میزبان مسابقه بودند در میانه میدان ایستادند تا بازیکنان ایران سمت آنها بروند و دست بدهند که بازیکنان ایران اینکار را انجام ندادند.

* دن گاسپار مربی دروازه‌بانان تیم ملی با بازیکن شماره ۱۶ سوریه دست داد که این مسئله با عصبانیت کی‌روش همراه شد و او مربی دروازه‌بانان تیمش را هل داد.

* کی‌روش به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

* در حالی که حدود ۷-۸ دقیقه از پایان مسابقه گذشته بود نیمکت‌نشینان ایران در جای خود مستقر بودند./فارس