ممبینی: فکر می‌کنم گل ایران آفساید نبود/ در مورد اتفاقات بازی با سوریه با AFC مکاتبه می‌کنیم

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز زمین حریف اصلی ایران بود و ما با AFC برای اتفاقات این مسابقه مکاتبه خواهیم کرد.   به گزارش خبرنگار اعزامی مازند اسپرت؛ از مالزی، هدایت ممبینی پس از پایان دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: متأسفانه زمین کیفیت مسابقه را گرفت و فکر می‌کنم گلی که ما زدیم […]

خبرگزاری فارس: ممبینی: فکر می‌کنم گل ایران آفساید نبود/ در مورد اتفاقات بازی با سوریه با AFC مکاتبه می‌کنیم

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: امروز زمین حریف اصلی ایران بود و ما با AFC برای اتفاقات این مسابقه مکاتبه خواهیم کرد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی مازند اسپرت؛ از مالزی، هدایت ممبینی پس از پایان دیدار ایران و سوریه اظهار داشت: متأسفانه زمین کیفیت مسابقه را گرفت و فکر می‌کنم گلی که ما زدیم آفساید نبود. البته من باید فیلم بازی را حتماً دوباره ببینم و نظر قطعی را روی فیلم بدهم.

وی در خصوص داوری نیز گفت: من چون ناظر AFC و فیفا هستم نمی‌توانم در مورد داوری نظر بدهم، ولی واقعیت این است که کنترل امکانات زمین در اختیار ما نبود، به خصوص که مسئولان باید روی این موضوعات نظاره کنند، علی‌الخصوص برای تیم‌هایی که تکنیکی هستند. من کمتر چنین صحنه‌هایی را درفوتبال دیده بودم.

ممبینی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون برنامه‌ای برای اعتراض به AFC دارد یا خیر، گفت:مکاتباتی صورت خواهیم داد و پیگیر هستیم. ما قبل از بازی مشکلات را بازگو کردیم و بعد از بازی این کار را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار اعزامی مازند اسپرت؛به مالزی مبنی بر اینکه آیا قبول دارید امروز زمین حریف ایران بود، گفت: قطعاً همین‌طور است، ما قبل از بازی دغدغه داشتیم که زمین سد محکمی برای ما باشد و این زمین برای فوتبال در سال ۲۰۱۶ کمی عجیب به نظر می‌رسد.

ممبینی در پایان در خصوص اینکه چرا ورزشگاه صندلی نداشت و این مغایر با قوانین AFC است گفت: کمیته مسابقات کنفدارسیون فوتبال آسیا باید پاسخگوی این مسئله باشد، چون خلاف قوانین عمل شده است./فارس