مصاحبه کار دست مربی تیم مس کرمان داد/ ۶ ماه محرومیت در انتظار بابادی!

محمدرضا بابادی مربی تیم تکواندوی مس کرمان به دلیل اعتراض به حضور یکی از تکواندوکاران دوپینگی در مسابقات قهرمانی کشور به مدت ۶ ماه محروم شد.   به گزارش مازند اسپرت، مسابقات قهرمانی کشور در رشته تکواندو در حالی ۵ آبان‌ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم استان تهران […]

خبرگزاری فارس: مصاحبه کار دست مربی تیم مس کرمان داد/ 6 ماه محرومیت در انتظار بابادی!

محمدرضا بابادی مربی تیم تکواندوی مس کرمان به دلیل اعتراض به حضور یکی از تکواندوکاران دوپینگی در مسابقات قهرمانی کشور به مدت ۶ ماه محروم شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، مسابقات قهرمانی کشور در رشته تکواندو در حالی ۵ آبان‌ماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها تیم استان تهران عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد.

پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور، خبرهایی در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه نماینده وزن ۸ تیم استان تهران به دلیل مثبت بودن تست دوپینگ‌اش از فعالیت در این رشته محروم است.

در فینال وزن ۸ امید عمیدی با شکست نماینده تیم مس کرمان مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد، اما مربی تیم مس کرمان پس از اینکه از دوپینگی بودن بازیکن تیم تهران مطلع شد با رسانه‌ها مصاحبه‌ای را انجام داد مبنی بر اینکه باید مدال طلای عمیدی پس گرفته شود و به بازیکن تیم مس کرمان اهدا شود و در غیر این صورت او به فدراسیون جهانی مبارزه با دوپینگ شکایت خواهد کرد.

مسئولان فدراسیون تکواندو نیز طی چند روز گذشته با بابادی تماس تلفنی گرفته‌اند و اعلام کرده‌اند که طبق تصمیمات فدراسیون تکواندو او به علت مصاحبه‌ای اخیری که داشته به مدت ۶ ماه از فعالیت در این رشته ممنوع شده است. البته طبق گفته وی هنوز مدارکی به صورت کتبی به او ابلاغ نشده است و دبیر فدراسیون این حکم را به صورت شفاهی به او ابلاغ کرده است.

امید عمیدی از ستاره‌های تیم ملی تکواندو سال گذشته با حضور در مسابقات آزاد فجیره عنوان قهرمانی را کسب کرده بود و پس از پایان مسابقات ستاد مبارزه با تست دوپینگ از او آزمایش گرفته و پس از چند ماه، اوایل فروردین ماه سال ۹۵ مثبت بودن تست دوپینگ این بازیکن را به فدراسیون تکواندو ایران اعلام کرده است./فارس