بالوتلی:مثل هوادار بازی ایتالیا را می‌بینم/برای بازگشت به آتزوری ناامید نمی‌شوم

پسر بد فوتبال ایتالیا می‌گوید مثل یک هوادار بازی‌های آتزوری را تعقیب می‌کند و آرزوی بازگشت به آن را دارد.  به گزارش مازند اسپرت،ماریو بالوتلی که به پسر بد فوتبال ایتالیا معروف بوده، از سال ۲۰۱۴ تاکنون امکان حضور در تیم کشورش را پیدا نکرده است. وی تصور می‌کند هم اکنون شرایط مطلوب آمادگی را […]

خبرگزاری فارس: بالوتلی:مثل هوادار بازی ایتالیا را می‌بینم/برای بازگشت به آتزوری ناامید نمی‌شوم

پسر بد فوتبال ایتالیا می‌گوید مثل یک هوادار بازی‌های آتزوری را تعقیب می‌کند و آرزوی بازگشت به آن را دارد.

 به گزارش مازند اسپرت،ماریو بالوتلی که به پسر بد فوتبال ایتالیا معروف بوده، از سال ۲۰۱۴ تاکنون امکان حضور در تیم کشورش را پیدا نکرده است.

وی تصور می‌کند هم اکنون شرایط مطلوب آمادگی را کسب کرده و لایق دعوت شدن از سوی جیامپیرو ونتورا، سرمربی آتزوری است.

بالوتلی اظهار داشت:وقتی آماده باشم،‌می‌توانم در هر تیمی از جهان بازی کنم.در این شرایط اگر به تیم ملی دعوت نشوم، چاره‌ای ندارم جز این که بیشتر کار و تلاش کنم. البته این امر به معنای آن نیست که بازیکنان دیگر با استعدادتر از من هستند.

لژیونر شاغل در لوشامپیونه فرانسه ادامه داد:در این یکی، دو سال بازی‌های تیم ملی را به عنوان هوادار تماشاکرده‌ام. اگر سرمربی معتقد است آماده نیستم،‌با این موضوع مخالفتی ندارم. چرا که او دلایل خودش را دارد. با این حال ناامید نمی‌شوم.

این مهاجم ۲۶ ساله که امسال پیراهن نیس فرانسه را به تن کرده، تاکنون ۳۳ مرتبه برای ایتالیا بازی کرده و ۱۳ گل زده است./فارس