پرداخت پول توجیبی به ملی‌پوشان دوومیدانی در اردوها/ خوابگاه آفتاب انقلاب تکمیل می‌شود

ملی پوشان دوومیدانی که در اردوها حضور خواهند داشت، در ۲ گروه پول تو جیبی دریافت می‌کنند.  به گزارش مازند اسپرت،سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در جلسات خود تصمیم گرفته است در اردوهایی که برگزار می‌شود برای ملی‌پوشان پول توجیبی در نظر بگیرد که این موضوع روش به روز شده حقوق‌های ماهانه‌ای است که فدراسیون سال […]

خبرگزاری فارس: پرداخت پول توجیبی به ملی‌پوشان دوومیدانی در اردوها/ خوابگاه آفتاب انقلاب تکمیل می‌شود

ملی پوشان دوومیدانی که در اردوها حضور خواهند داشت، در ۲ گروه پول تو جیبی دریافت می‌کنند.

 به گزارش مازند اسپرت،سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در جلسات خود تصمیم گرفته است در اردوهایی که برگزار می‌شود برای ملی‌پوشان پول توجیبی در نظر بگیرد که این موضوع روش به روز شده حقوق‌های ماهانه‌ای است که فدراسیون سال گذشته به ورزشکاران پرداخت می‌کرد. همچنین قرار شده فدراسیون تمام هزینه‌های ملی پوشان از جمله مکمل‌ها، کفش و سایر موارد را تهیه کند.

ملی پوشان برای این موضوع به دو گروه تقسیم شده‌اند؛ گروه اول نفراتی می‌شوند که شانس مدال هستند و گروه دوم سایر دوومیدانی کاران حاضر در اردو خواهند بود، اما هنوز مبلغ پرداختی تصویب نشده است.

سازمان تیم‌های ملی در نظر دارد در آیین نامه وضعیت پرداختی به مربیان را نیز مشخص کند.

همچنین قرار است خوابگاه مجموعه تخصصی دوومیدانی آفتاب انقلاب که در سال‌های گذشته وضعیت خوبی نداشته است، با کمک وزارت ورزش و جوانان تکمیل شود.

به گزارش فارس، مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا خرداد ۹۶ در هند برگزار می‌شود و ملی پوشان برای این رقابت‌ها تمرینات خود را آغاز کرده‌اند./فارس