تندیس استقامت بر سینه «آرمیده»

سایت اتحادیه جهانی کشتی از اهدای تندیس به ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان ایران که این روزها با بیماری پررنجی دست و پنجه نرم می‌کند، خبر داد.  به گزارش مازند اسپرت،سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اهدای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان ایران و دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان آسیا که این روزها […]

خبرگزاری فارس: تندیس استقامت بر سینه «آرمیده»

سایت اتحادیه جهانی کشتی از اهدای تندیس به ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان ایران که این روزها با بیماری پررنجی دست و پنجه نرم می‌کند، خبر داد.

 به گزارش مازند اسپرت،سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اهدای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان ایران و دارنده مدال برنز مسابقات نوجوانان آسیا که این روزها با بیماری پررنجی دست و پنجه نرم می‌کند، همزمان با مراسم اختتامیه مسابقات بین‌المللی جام کودک خبر داد.

رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۱۷ تا ۲۰ تیرماه در شهر تایچونگ چین تایپه (تایوان) برگزار شد و طی آن آرمیده موفق شد در وزن ۴۲ کیلوگرم صاحب مدال برنز شود. او در فاصله اندکی پس از این مسابقات بیمار شد.

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی ایران با وجود بیماری او گفت که آرمیده در مبارزه با بیماری شجاعت و قدرت زیادی از خود نشان داده است.

حمایت از آرمیده در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد. جردن باروز، قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن نیز با ارسال پیامی در اینستاگرام از آرمیده حمایت کرد.

گفتنی است، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی با ارسال نامه‌ای به نناد لالووی،چ رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار اعطای تندیس استقامت به ابوالفضل آرمیده شده بود که قرار است سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با دعوت رسمی فدراسیون کشتی عصر روز جمعه ۲۸ آبان ماه این تندیس را به خانواده آرمیده اهدا کند.

وی در این نامه خاطر نشان کرد: آرمیده دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۶ میلادی، مدتی است با یک بیماری پر رنج دست و پنجه نرم کرده و مانند مسابقات کشتی خود، با رقیبی بسیار سرسخت‌تر از تمام حریفانش، با این بیماری مبارزه می‌کند و تسلیم نشده است./فارس