تغییرات در فدراسیون تکواندومهدوی رئیس کمیته داوران شد/ رضایی جایگزینی ذوالقدر می‌شود؟

  طی حکمی از سوی رییس فدراسیون تکواندو، حافظ مهدوی به عنوان رییس کمیته داوران منصوب شد.   به گزارش مازنداسپرت، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو طی حکمی حافظ مهدوی داور درجه یک بین المللی کشورمان را به عنوان رییس کمیته داوران منصوب کرد. مهدوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت بدنی است و به مدت ۶ […]

 

خبرگزاری فارس: مهدوی رئیس کمیته داوران شد/ رضایی جایگزینی ذوالقدر می‌شود؟

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون تکواندو، حافظ مهدوی به عنوان رییس کمیته داوران منصوب شد.

 

به گزارش مازنداسپرت، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو طی حکمی حافظ مهدوی داور درجه یک بین المللی کشورمان را به عنوان رییس کمیته داوران منصوب کرد.

مهدوی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی تربیت بدنی است و به مدت ۶ سال نیز سابقه دبیری کمیته داوران فدراسیون را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین داور درجه یک بین‌المللی بوده و قضاوت در المپیک ۲۰۱۶ ریو، قهرمانی جهان،جام جهانی، فینال گرندپری در پرونده وی به چشم می‌خورد.

گفتنی است؛ سیروس رضایی از آبان‌ماه سال ۱۳۸۶، مسئولیت ریاست کمیته داوران فدراسیون تکواندو را برعهده داشت و در حال حاضر نیز به عنوان کارشناس خبره در هیات رییسه فدراسیون حضور دارد.

غلامحسین ذوالقدری به دلیل بازنشسته بودن از آموزش و پرورش و نداشتن مجوز هیات دولت برای ادامه فعالیت در پست دبیری فدراسیون تکواندو، در دوره جدید ریاست جدید پولادگر، ناچار شد از دبیری فدراسیون خداحافظی کند، هر چند که در یک حکم صوری از سوی رئیس فدراسیون به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی تک نفره فعالیت خود را دوباره در تکواندو آغاز کرد، اما این روزها شنیده می‌شود بازهم قرار است تغییرات در خانه تکواندو ایجاد شود.

 پس از ناکامی تیم ملی در المپیک برزیل انتقاد ها از رئیس فدراسیون و بخصوص رئیس تک نفره سازمان تیم‌های ملی بالا گرفت و پس از آن شنیده شد که رئیس فدراسیون تکواندو تصمیم دارد فرد دیگری را جایگزین ذوالقدری کند. سیروس رضایی همان گزینه‌ای است که بارها و باره بین خانواده تکواندو نامش مطرح بود و این روزها شایعات در حال به واقعیت تبدیل شدن است. امروز پس از جابه جایی‌هایی که در کمیته داوران رخ داد، این طور به نظر می‌رسد که رضایی به زودی جایگزین ذوالقدری خواهد شد./فارس