طلا و نقره دسته ۱۰۵ کیلوگرم جوانان به ایران رسید/ قهرمان و نایب قهرمانی دهقان و جان

نمایندگان دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان آسیا به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند.   به گزارش مازند اسپرت؛ در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سالن آرنای توکیو در حال برگزاری است، مسابقات دسته ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، با حضور علیرضا دهقان و پیمان جان […]

خبرگزاری فارس: طلا و نقره دسته 105 کیلوگرم جوانان به ایران رسید/ قهرمان و نایب قهرمانی دهقان و جان

نمایندگان دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان در پایان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان آسیا به مدال‌های طلا و نقره دست یافتند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در روز پایانی رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که در سالن آرنای توکیو در حال برگزاری است، مسابقات دسته ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی جوانان، با حضور علیرضا دهقان و پیمان جان برگزار شد که با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال نقره برای کشورمان همراه بود.

رقابت‌های گروه A دسته ۱۰۵ کیلوگرم با حضور علیرضا دهقان و پیمان جان از کشورمان با ۹ وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداختند که هر ۳ مدال طلا به دهقان و هر ۳ مدال نقره به جان رسید.

* یک ضرب:

دهقان ابتدا وزنه ۱۶۲ کیلوگرمی را مهار کرد و پس از آن موفق به مهار وزنه ۱۷۰ کیلوگرمی شد، اما در سومین تلاش خود، از پس وزنه ۱۷۷ کیلوگرمی برنیامد تا با ۱۷۰ کیلو مدال طلای این حرکت را از آن خود کند. در این وزن دیگر نماینده کشورمان پیمان جان به ترتیب با مهار وزنه‌های ۱۵۰، ۱۵۵ و ۱۵۸ کیلوگرمی نقره گرفت. هائو لو از چین تایپه با ۱۵۲ کیلوگرم مدال برنز گرفت.

* دوضرب:

علیرضا دهقان در حرکات اول و دوم به ترتیب وزنه‌های ۲۰۰ و ۲۰۵ کیلوگرمی را بالای سر برد و مدال طلایش را قطعی کرد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی ناکام بود تا با مجموع ۳۷۵ کیلوگرم مدال طلای مجموع را نیز از آن خود کرده باشد.

پیمان جان دیگر نماینده کشورمان با انجام ۳ حرکت صحیح به ترتیب وزنه‌های ۱۹۰، ۱۹۵ و ۲۰۱ کیلوگرمی را مهار کرد تا علاوه بر مدال نقره دوضرب با ۳۵۹ کیلوگرم مدال نقره مجموع را نیز تصاحب کرده باشد. هائو لو از چین با مجموع ۳۴۰ کیلوگرم در این دسته برنز گرفت./فارس