هیلاری کلینتون علاقه زیادی به المپیک دارد/ او می‌تواند میزبانی را برای آمریکا بگیرد

برخی از المپیکی‌ها اعتقاد دارند هیلاری کلینتون با علاقه‌ای که به ورزش دارد می‌تواند به میزبانی لس‌آنجلس برای بازی‌های ۲۰۲۴ کمک کند.   به گزارش  مازند اسپرت؛ گرهارد هایبرگ از نروژ عضو کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با اشاره به اینکه هیلاری کلینتون می‌تواند گزینه خوبی برای آمریکا با توجه به اعلام آمادگی این کشور برای […]

خبرگزاری فارس: هیلاری کلینتون علاقه زیادی به المپیک دارد/ او می‌تواند میزبانی را برای آمریکا بگیرد

برخی از المپیکی‌ها اعتقاد دارند هیلاری کلینتون با علاقه‌ای که به ورزش دارد می‌تواند به میزبانی لس‌آنجلس برای بازی‌های ۲۰۲۴ کمک کند.

 

به گزارش  مازند اسپرت؛ گرهارد هایبرگ از نروژ عضو کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) با اشاره به اینکه هیلاری کلینتون می‌تواند گزینه خوبی برای آمریکا با توجه به اعلام آمادگی این کشور برای بازی‌های ۲۰۲۴ باشد، اظهار داشت: ما هیلاری را می‌شناسیم. من او را در بازی‌های زمستانی ۱۹۹۴ در لیلهامر ملاقات کردم.

وی افزود: بعد از آن هم در سال ۲۰۰۵ در سنگاپور با او ملاقات داشتیم که در حال رایزنی برای گرفتن میزبانی نیویورک برای سال ۲۰۱۲ بود. همه ما از علاقه او به المپیک خبر داریم.

این عضو IOC درادامه صحبت‌هایش درباره ترامپ، خاطرنشان کرد: داستان او متفاوت است. فکر می‌کنم او می‌ترسد با ما صحبت کند. در نهایت اینکه هیلاری بهترین گزینه برای حمایت از میزبانی لس‌آنجلس برای بازی‌های ۲۰۲۴ خواهد بود.

دونا دوارونا المپین آمریکایی درباره این انتخابات گفت: کلینتون تجربه زیادی دارد تا بتواند میزبانی را برای لس‌آنجلس بگیرد.

ترامپ وقتی مشعل المپیک آتن ۲۰۰۴ به نیویورک رسید حمل کننده این مشعل بود./فارس