عطایی: اگر آرژانتین هم بخواهد در جمع ۴ تیم برتر المپیک باشد از سیچلو استفاده نمی‌کند

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: اگر آرژانتین هم بخواهد در جمع ۴ تیم برتر المپیک قرار بگیرد از سیچلو استفاده نمی‌کند.   بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی   مازنداسپرت؛ در مورد شرایط تیم والیبال کاله در آستانه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما ۴ بازی سخت و سنگین را در هفته‌های […]

خبرگزاری فارس: عطایی: اگر آرژانتین هم بخواهد در جمع 4 تیم برتر المپیک باشد از سیچلو استفاده نمی‌کند

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: اگر آرژانتین هم بخواهد در جمع ۴ تیم برتر المپیک قرار بگیرد از سیچلو استفاده نمی‌کند.

 

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی   مازنداسپرت؛ در مورد شرایط تیم والیبال کاله در آستانه هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما ۴ بازی سخت و سنگین را در هفته‌های اخیر پشت سر گذاشتیم و بهتر است بگویم لیگ برای ما از هفته پنجم آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: در بازی‌هایی که پشت سر گذاشتیم برابر ۳ تیم مدعی به میدان رفتیم و البته نتایج را هم واگذار کردیم. در این مسابقات سختی‌های زیادی کشیدیم که البته باید بگویم تجربه زیادی هم به دست آوردیم.

سرمربی تیم والیبال کاله در خصوص بازی هفته پنجم تیمش برابر خاتم اردکان عنوان کرد: وزن هر دو تیم تقریبا نزدیک به هم است و شرایط مشابه دارند. فکر می‌کنم در جریان مسابقه هر تیمی که کمتر اشتباه کند می‌تواند به پیروزی برسد. البته این موضوع را هم باید در نظر گرفت که آنها در خانه خود برابر ما قرار می‌گیرند. هر چند که برای ما بازی داخل یا خارج از خانه فرقی نمی‌کند.

عطایی با بیان اینکه از عملکرد تیمم در ۴ هفته اخیر راضی هستم، تصریح کرد: با وجود اینکه در ۴ بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتیم اما از عملکرد تیمم رضایت دارم. شکست برابر تیم‌هایی مانند پیکان، بانک سرمایه و شهرداری ارومیه فکر می‌کنم طبیعی باشد. با وجود اینکه از عملکرد شاگردانم رضایت دارم اما مدام به آنها گوشزد می‌کنم که هفته به هفته باید بهتر شوند.

کارشناس والیبال ایران در خصوص انتخاب سرمربی برای تیم ملی گفت: من فکر می‌کنم تغییر باید در چارچوب انجام شود. نمی‌توانم از گزینه خاصی نام ببرم. چرا که باید تمام جوانب را به صورت دقیق بررسی کرد. به عقیده من سیستم کاری باید تغییر کند و فردی بیاید تا تفکرات جدید را با خود بیاورد.

وی با اشاره به حضور سیچلو در کادر فنی اظهار داشت: خواسته فدراسیون کاملاً مشخص است. مسئولان اعلام کردند که در المپیک ۲۰۲۰ می‌خواهند در جمع ۴ تیم مسابقات باشند و فکر می‌کنم برای رسیدن به این هدف باید برنامه‌ریزی دقیق داشت. من فکر می‌کنم اگر آرژانتین هم بخواهد در جمع ۴ تیم برتر المپیک قرار بگیرد از سیچلو به عنوان سرمربی استفاده نمی‌کند.

عطایی ادامه داد: سیچلو یک تحلیلگر و مربی به روزی است اما والیبال ما در حال حاضر بالاتر از کشوری مانند آرژانتین است. در حال حاضر حتی آرژانتینی‌ها هم به سیچلو اعتماد نمی‌کنند که کار هدایت تیم ملی کشورشان را به دست او بسپارند. سرمربی آینده تیم ملی باید بسیار قوی‌تر از سیچلو باشد. حتی در آرژانتین هم مربیان بهتر از او هم وجود دارند مانند خاویر وبر و دانیل کاستلانی.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل افزود: سیچلو برای سرمربیگری تیم ملی ایران تجربه کافی را ندارد اما شاید برای تیمی مانند قطر خوب باشد. به نظر من از سیچلو باید به عنوان مربی،‌آنالیزور و تحلیلگر در کادر فنی تیم ملی استفاده شود و یک فرد قوی‌تر در راس کار قرار بگیرد./ فارس