نجات جان یک نفر، کار مقدسی است/ هیأت نجات غریق وظیفه سنگینی بر دوش دارد

رئیس هیأت نجات غریق  وغواصی مازندران گفت: ماهیت اصلی هیأت نجات غریق خدمت است. به گزارش مازنداسپرت؛صبح روز گذشته نشست مشترک هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران و شهرستان  با سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در دفتر ایشان برگزار شد.نقی کریمیان در این نشست اظهار کرد:انسان با خودش به فکر فرو می رود […]

023358رئیس هیأت نجات غریق  وغواصی مازندران گفت: ماهیت اصلی هیأت نجات غریق خدمت است.

به گزارش مازنداسپرت؛صبح روز گذشته نشست مشترک هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران و شهرستان  با سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد در دفتر ایشان برگزار شد.
نقی کریمیان در این نشست اظهار کرد:انسان با خودش به فکر فرو می رود که چقدر یک ناجی که نجات دهنده جان یک فرد که در حال غرق شدن است، ارزش دارد و ارزش های دینی، معرفتی و اعتقادی که یک ناجی دارد، با ملاک های دنیوی قابل مقایسه نیست و کار آنها ارزشمند است.
وی با بیان اینکه در سواحل امسال کاهش ۳۰ درصدی در بحث غرق شده ها داشتیم، گفت: در سال ۹۴ در سواحل محمودآباد ۱۵ غریق داشته و امسال این آمار به ۱۱ نفر رسید.
وی در بخشی دیگر از صحبتهای خود،به پرورش منجیان غریق،برگزاری کلاشهای امادگی و اموزشی،تشکیل چارت سازمان قوی و متحد و داوطلب اشاره داشت.
در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد ضمن تقدیرو تشکر از زحمات چندین ماهه هیأت اظهار داشت: زندگی یک عطیه خدایی است در حالی که قدرش را نمی دانیم؛ زندگی نعمتی بزرگ و یک فرصت است و این فرصت هم محدود می باشد و باید آن را برای خدمت به مردم غنیمت بشماریم. ماهیت اصلی هیأت نجات غریق هم خدمت است.
یوسفی  به مسئولیت هیأت نجات غریق در آموزش به علاقه مندان فراگیری فعالیت های نجات غریق اشاره کرد و گفت: داشتن روحیه فداکاری یکی از مهمترین شرایط یک نجات غریق موفق است.
وی افزود: هیئت نجات غریق یک هیئت خاص است که سعی دارد از ورزش برای نجات با ارزش ترین نعمت و هستی انسان ها که همان جانشان است محافظت کند.
مسعود یوسفی افزود: آموزش به مردم برای کمک به حفظ جان انسان ها از جمله مهمترین برنامه های هیئت نجات غریق در محمودآباد دانست.
در پایان این مراسم طی حکی از سوی رئیس هیأت نجات غریق  غواصی استان مازندران ” سعید خادمی” بعنوان  سرپرست هیأت نجات غریق وغواصی شهرستان محمودآباد منصوب شد.

 

photo 2016 10 16 19 48 02

photo 2016 10 16 19 48 09

photo 2016 10 16 19 48 13

photo 2016 10 16 19 48 15