هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور/تساوی خونه به خونه مازندران مقابل ایرانجوان بوشهر

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با تساوی مقابل ایرانجوان بوشهر نتوانست فاصله خود را صدر جدول کمتر کند.   به گزارش مازنداسپرت، از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر مقابل خونه به خونه مازندران به تساوی بدون گل دست یافت. شاگردان مرزبان […]

659 large

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با تساوی مقابل ایرانجوان بوشهر نتوانست فاصله خود را صدر جدول کمتر کند.

 

به گزارش مازنداسپرت، از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم ایرانجوان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی این شهر مقابل خونه به خونه مازندران به تساوی بدون گل دست یافت.

شاگردان مرزبان که هفته گذشته برابر راه آهن پیروزی بزرگ و پر گلی را کسب کرده بودند، در این دیدار نتوانستند روند نتیجه گیری خود را حفظ کنند تا از ناکامی دو تیم صدرنشین جدول استفاده لازم را نبرد و همچنان رده چهارم را در اختیار داشته باشد.

ایران جوان بوشهر که در دیدار خانگی برابر نفت امیدیه در جام حذفی شکست خورده بود، در این دیدار توانست با نتیجه بدون گل تیم پرمهره خونه به خونه را متوقف کند و نگذارد دروازه اش باز شود.

در این دیدار شاهد دو سه موقعیت خوب برای تیم خونه به خونه بودیم که توسط حنیف عمران زاده، محمد غلامی و عباس محمدرضائی به هدر رفت و در یک صحنه ضربه سر زیبای عمران زاده به دیرک دروازه تیم بوشهری برخورد کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه، خونه به خونه که با این تساوی ۱۶ امتیازی شد و در درته چهارم باقی ماند و ایرانجوان نیز با ده امتیاز در رده سیزدهم جای گرفت.