هفته ی چهارم لیگ برترفوتسال بانوان/پیروزی پرگل و مقترانه استقلال ساری در روز شکست بازرگانی نوشهر

مازند اسپرت ؛ تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در ساری توانست در دیداری پرگل نماینده تبریز را مغلوب سازد و بازرگانی امیر نوشهر در رشت برابر سپید رود تن به شکست داد . به گزارش مازنداسپرت ، صبح امروز ۱۶ مهر ۹۵ دیدارهای هفته ی چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان پیگیری شد که در این […]

photo 2016 10 07 14 13 09 mz

مازند اسپرت ؛ تیم فوتسال بانوان استقلال ساری در ساری توانست در دیداری پرگل نماینده تبریز را مغلوب سازد و بازرگانی امیر نوشهر در رشت برابر سپید رود تن به شکست داد .

به گزارش مازنداسپرت ، صبح امروز ۱۶ مهر ۹۵ دیدارهای هفته ی چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان پیگیری شد که در این هفته سهم نماینده های استان مازندران یک پیروزی و یک شکست بود.در سالن سید رسول حسینی شهرستان ساری و در حضور ۵۰۰ هوادار آبی پوشان استقلال ساری توانستند در بازی تهاجمی و قابل قبول خود با نتیجه پرگل ۱۰ بر ۰ نماینده تبریز را از پیش رو بردارند تا کمی توانسته باشند نتایج ضعیف هفته های ابتدایشان را به فراموشی بسپارند.تیم استقلال ساری که در طی یکی دو هفته بسته شده است و تمرینات زیادی قبل از شروع مسابقات نداشته با این پیروزی نوید از سرو سامان گرفتنش و بهبود وضعیت تیمی اش را میدهد.

از سوی دیگر تیم بازرگانی نوشهر در رشت برابر سپید رود این شهر قرار گرفت و متاسفانه با نتیجه ۷ بر ۰ مغلوب میزبانش شد .برای هر دو نماینده خوب استان آرزوی موفقیت میکنیم.

سایر نتایج این هفته به شرح زیر میباشد :

* شهرداری زنجان یک – دانشگاه آزاد اسلامی تهران ۲۰

* می رشت سپید رود ۷- بازرگانی امیر نوشهر صفر

* استقلال ساری ۱۰- بانوان تبریز صفر

* پالایش نفت آبادان ۴- سایپا تهران یک

* شهرداری رشت صفر – ملی حفاری ایران ۵

* دختران کویر کرمان یک – کارا شیراز ۲

* شهرداری تبریز یک – سپاهان اصفهان ۶