پس از درخشش درالمپیک ساحلی آسیا؛مراسم استقبال از رزمی کاران مازنی در سرخ رود برگزار شد+تصاویر

مدال آوران مازنی مسابقات المپیک ساحلی آسیا با استقبال باشکوه مردم و همشهریان  وارد سرخ رود شدند. به گزارش مازنداسپرت؛مربیان و ورزشکاران افتخار آفرین مازندرانی که موفق به کسب مدالهای طلا ونقره مسابقات ساحلی آسیا و در مجموع دوم تیمی این مسابقات شدند،صبح پنج شنبه در میان استقبال پر شور شماری از مردم ،مسئولان و […]

0 10

مدال آوران مازنی مسابقات المپیک ساحلی آسیا با استقبال باشکوه مردم و همشهریان  وارد سرخ رود شدند.

به گزارش مازنداسپرت؛مربیان و ورزشکاران افتخار آفرین مازندرانی که موفق به کسب مدالهای طلا ونقره مسابقات ساحلی آسیا و در مجموع دوم تیمی این مسابقات شدند،صبح پنج شنبه در میان استقبال پر شور شماری از مردم ،مسئولان و ورزش دوستان وارد سرخ رود شهرستان محمودآباد شدند.
در این آئین که  با حضورسرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخ رود،سرپرست کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ودیگر مسئولان این شهرستان و ورزش دوستان همراه بود ازقهرمانان و افتخار آفرینان مسابقات المپیک ساحلی آسیا تجلیل شد.
درحاشیه این مراسم سرپرست اداره ورزش و جوانان استان  محمودآباد با تبریک بابت کسب افتخار آفرینی ورزشکاران و قهرمانان این خطه اظهار داشت:دوران قهرمانی و مدال آوری محدود و تمام شدنی است اما اگر ورزشکاران می خواهند تا ابد نام آنها در جامعه ساری و جاری باشد باید حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند تا مانند پوریای ولی و تختی برای همیشه در بین مردم عزیز و گرامی باشند.
وی افزود: این ورزشکاران و قهرمانان دیگر جایگاه حقیقی و فردی ندارند،جایگاه اجتماعی و حقوقی دارند و همین قهرمانان الگوهای آینده بسیاری ازهمین جوان های کم سن و سالی باشند که می توانند به آنها اقتدا کنند.
پنجمین دوره بازی های آسیایی ساحلی از سوم تا دوازدهم مهرماه در شهر دانانگ کشور ویتنام و با حضور بیش از سه هزار ورزشکار کشورهای آسیایی در ۲۲ رشته و۱۷۲ماده برگزار شد و تیم ولی کوتورین موفق شد با کسب دو مدال طلا،یک نقره و یک برنز عنوان دوم تیمی این مسابقات را بدست آورد.
گفتنی است صابر اکبرزاده بعنوان سرمربی  و حسین یزدانی نائب قهرمان مسابقات المپیک ساحلی آسیا هر دو از شهر سرخ رود محمودآباد می باشند.

 

0 1

0 2

0 3

0 4

0 6

0 8

0 9

0 10

0 11