با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران؛ رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد معرفی شد

مسعود یوسفی با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد معرفی شد به گزارش مازنداسپرت ؛ پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست  سابق و جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد با حضور یوسف پور فرماندار محمودآباد،محمدی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، سیفی رئیس حراست […]

photo 2016 10 02 14 35 19مسعود یوسفی با حکم مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد معرفی شد

به گزارش مازنداسپرت ؛ پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست  سابق و جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد با حضور یوسف پور فرماندار محمودآباد،محمدی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، سیفی رئیس حراست ، سهرابی رئیس اموراداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران،کارکنان اداره و برخی از روسای هیأتهای ورزشی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد/ پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست  سابق و جدید اداره ورزش و جوانان محمودآباد با حضور یوسف پور فرماندار محمودآباد،محمدی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، سیفی رئیس حراست ، سهرابی رئیس اموراداری اداره کل ورزش و جوانان مازندران،کارکنان اداره و برخی از روسای هیأتهای ورزشی برگزار شد.
فرماندار محمودآباد با بیان این که شهرستان محمودآباد از استعداد های بالایی برخوردار است افزود: مردم باید در زمینه هایی که استعداد هایی وجود دارد هزینه کنند.
یوسف پور در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری در بین دستگاههای اجرایی با بیان اینکه تعامل لازمه توسعه هر حوزه و مدیریتی است، تصریح کرد:توسعه امر ورزش در شهرستان جز با تعامل و همکاری مسئولان و ورزشکاران امکانپذیر نیست.
وی  ادامه داد:شهرستان محمودآباد دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی است، چه در بحث قهرمانی،همگانی،روستایی و بومی محلی که با برنامه ریزی مناسب  و تدبیرو همفکری میتوان موانع و مشکلات را برطرف کرد و این نیازمند همت و تعامل مسئولان و ورزشکاران است.
در ادامه  اسماعیل محمدی معاونت توسعه منابع مالی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم اظهار داشت:مسئولیت و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی به هیچ کس پیوند نخورده است و کسی که یک روز مسئولیتی را می پذیرد، بدون اینکه زمانی برای مسئولیت تعیین شده باشد باید انتظار رفتن را داشته باشد.
وی اظهار داشت: توجه به رشد و توسعه ورزش یک نیاز مهم فردی و اجتماعی بوده که در کاهش گرایش افراد و اقشار مختلف اجتماعی به انواع نا بههنجاری، موثر است.
ایشان  دامنه شمولیت ورزش شهرستان را بسیار بالا دانست  و افزود:رسیدگی به امور ورزش و جوانان  نیازمند برنامه ریزی و فعالیت گسترده  است و باتوجه به اینکه گستره ورزش زیاد است نیازمند توجه و نگاه ویژه مسئولان  به ورزش  را می طلبد.
طی این مراسم از زحمات آقای مهدی شعبان پور  که اصالتی محمودآبادی دارد و سابقه ای ۲۲ ساله در دستگاه ورزش دارد وبیش از ۳ ماه  سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان را برعهده داشتند تقدیر شد و مسعود یوسفی به عنوان  سرپرست جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.
یوسفی اصالت نوری دارد ،کارشناسی ارشد تربیت بدنی، بیش از ۲۰ سال سابقه در دستگاه آموزش و پرورش ،سابقه اجرایی در وزارت آموزش و پرورش ،مسئول تربیت بدنی شمال شهر تهران،مسئول هیأت ورزشهای همگانی،دبیر هیأت رزم آوران گزیده ای  سابقه فعالیتی ایشان در عرصه ورزشی می باشد.

photo 2016 10 02 14 35 33

photo 2016 10 02 14 35 35

photo 2016 10 02 14 35 38

photo 2016 10 02 14 35 41

photo 2016 10 02 14 35 43

photo 2016 10 02 14 35 48

photo 2016 10 02 14 35 52

photo 2016 10 02 14 35 54