مازندران در راس فوتسال کشور/نوجوانان شهروند ساری قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شدند

رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور با قهرمانی شهروند ساری به پایان رسید.   به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، تیم فوتسال نوجوانان شهروند ساری که مراحل قبلی مسابقات را با اقتدار پشت سر گذاشته بود، در مرحله نهایی طی روزهای ۷ تا ۹ […]

photo 2016 09 30 14 11 52

رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور با قهرمانی شهروند ساری به پایان رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران، تیم فوتسال نوجوانان شهروند ساری که مراحل قبلی مسابقات را با اقتدار پشت سر گذاشته بود، در مرحله نهایی طی روزهای ۷ تا ۹ مهرماه در سالن مرحوم بهروش (آذربایجانی ها) پذیرای تیم های شرهانی دهلران، یاران شهسوار بندرعباس و الوند قم بود و با سه برد موفق شد قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شود.

شهروند ساری در اولین دیدار روز چهارشنبه ۷ مهرماه برابر شرهانی دهلران قرار گرفت و با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد و در دومین دیدار هم روز پنج شنبه ۸ مهرماه در برابر یاران شهسوار بندرعباس با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کرد .

صبح امروز جمعه ۹ مهرماه تیم فوتسال شهروند ساری با حضور پرشور هوادارانش برابر الوند قم قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و با این برد قهرمان رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شد.

 هدایت تیم فوتسال شهروند ساری بر عهده منوچهر رئیسان بود که روح الله اسماعیلی به عنوان مربی رئیسیان را همراهی میکرد .

گفتنیست ؛ در پایان این دیدار و در مراسم اهدای جوایز ، مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران کاپ قهرمانی را به تیم شهروند ساری تقدیم کرد و جشن باشکوهی با حضور مسئولین باشگاه شهروند ساری و جمعی از اعضای شورای شهر ساری برگزار شد .

برنامه کامل شهروند ساری ذر  این رقابت ها به شرح زیر است:

روز اول:
چهارشنبه ۷ مهرماه ۹۵ :

۱۷ : شهروند ساری ۳ – 2 شرهانی دهلران

روز دوم:
پنج شنبه ۸ مهرماه ۹۵ :

۱۷ : شهروند ساری ۳ – 2یاران شهسوار بندرعباس

روز سوم:
جمعه ۹ مهرماه ۹۵ :

۱۱:۳۰ شهروند ساری ۲ –  0 الوند قم