گزارش تصویری مراسم تجلیل از حسین کریمی مربی تیم ملی کشتی در ساری

مراسم تجلیل از حسین کریمی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعزامی به مسابقات المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛با حضور آرام مدیرکل و معاونین بهزیستی استان مازندران / محمدی کیادهی ، سید محمد جعفری ، رضا پیوندی ، علی اکبر ذلیکانی ، سید مهدی احمدی ، سید […]

25252مراسم تجلیل از حسین کریمی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعزامی به مسابقات المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛با حضور آرام مدیرکل و معاونین بهزیستی استان مازندران / محمدی کیادهی ، سید محمد جعفری ، رضا پیوندی ، علی اکبر ذلیکانی ، سید مهدی احمدی ، سید مسعود مدینه ، مسعود پیری و فیض الله نفجم اعضای شورای شهرساری / اصغر ثمربخش رئیس هیأت کشتی استان / غلام نوری زاده دبیر هیئت / شهرام جعفری رئیس هیئت کشتی بهشهر / بهمن صفری رئیس هیأت اسکواش مازندران / مهدی باغبانیان یکی از مدیران ورزش و جوانان مازندران / محمد معصومی دبیر هیئت کشتی ساری و جمع کثیری از قهرمانان و مربیان کشتی ، مراسم تجلیل از حسین کریمی مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اعزامی به مسابقات المپیک ریو در سال ۲۰۱۶ ، با سخنرانی شعبان وفایی نژاد یکی از کارشناسان کشتی کشورمان برگزار شد. برپایه این گزارش در این مراسم شعبان وفایی نژاد با بیان اینکه طی ادوار اخیر برگزاری رویداد بزرگ المپیک تنها دو مربی از ساری در المپیک حضور داشتند ، اظهار داشت : اسماعیل دنگسرکی و حسین کریمی دو مربی ساروی بودند که در واقع تنها مربیان طول تاریخ مازندران در المپیک به شمار می روند .

وی افزود : ساری نماد موفقی از مازندران در المپیک ها بوده است که در المپیک ها مربیان زیادی داشته و قهرمانان پرآوازه ای از این شهر در آسیا و جهان برترین مدال آوران کشتی بوده اند .

این کارشناس ورزشی و پیشکسوت کشتی مازندران تصریح کرد : حسین کریمی در دوران قهرمانی از نونهالان تا رده سنی بزرگسالان عضو تیم ملی و دارنده مدال قهرمانی آسیا بوده و در جام های معتبر جهانی کشتی نیز صاحب مدال های رنگارنگی شده است .

وفایی نژاد با اشاره به اینکه حضور در المپیک ریو شهادت به لیاقت و کارآمدی مربیان کشتی ساری دارد ، یادآور شد: به حمدالله استعدادهای بالقوه ای در مازندران وجود دارند که تنها با حمایت مسئولین می توان بسیاری از آنها را شکوفا و برای ورزش کشور افتخار آفرید .

این گزارش حاکیست آرام مدیرکل بهزیستی مازندران نیز با قدردانی از زحمات حسین کریمی و همه مربیان و قهرمانان و افتخارآفرینان کشتی مازندران در ایران و المپیک ، اظهار داشت : درخشش قهرمانان کشور موجب خرسندی مقام معظم رهبری نیز شده است که این موضوع بسیار ارزشمند است .

 

02

13

021

28