گزارش تصویری برگزاری نخستین دوره مربیگری و داوری رشته المپیکی راگبی در ساری

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی مازندران از برگزاری موفق نخستین دوره مربیگری و داوری رشته المپیکی راگبی در ساری خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛سید یاسر سلیم‌بهرامی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز دیگر می‌توان این نوید را داد که ورزش المپیکی راگبی با قدرت در استان کار خودش را دنبال می‌کند و […]

023333رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی مازندران از برگزاری موفق نخستین دوره مربیگری و داوری رشته المپیکی راگبی در ساری خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛سید یاسر سلیم‌بهرامی امروز در گفت‌وگویی در شهرستان ساری، اظهار کرد: امروز دیگر می‌توان این نوید را داد که ورزش المپیکی راگبی با قدرت در استان کار خودش را دنبال می‌کند و به مردم مازندران قول می‌دهیم که در آینده اخبار خوبی از پیروزی راگبی‌بازان مازندرانی در صحنه‌های کشوری و حتی جهانی به آنها می‌رسد.

وی برگزاری دوره مربیگری و داوری را آغاز فصل نوین در ورزش راگبی استان دانست و افزود: مازندران در برگزاری دوره‌های اینچنینی پیشتاز است و استقبال خوبی هم از سوی ورزشکاران از رشته راگبی در دو بخش آقایان و بانوان صورت پذیرفت.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی مازندران با اشاره به اینکه تمامی شهرستان‌های استان باید تا پایان تابستان دو تیم راگبی آقایان و بانوان را تشکیل دهند، گفت: به همه شهرستان‌ها ابلاغ کردیم تا پایان تابستان دو تیم راگبی در بخش آقایان و بانوان را تشکیل دهند و خودشان را برای مسابقات استانی جایزه بزرگ راگبی که در دهه فجر برگزار می‌شود، آماده کنند.

 

1

2

3

4

5

 

8