تغییر و تحول مدیریتی در غرب استان توسط حسین زادگان/ابراهیم گل دشتی سکان دار ورزش رامسر شد

پس از یک دهه حضور رامین جنتی بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر سرانجام حبیب حسین زادگان درابتدای این هفته تصمیم گرفت در غربی ترین نقطه استان تغییر مهمی انجام دهد .     به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب مازندران ؛پس از یک دهه حضور رامین جنتی بعنوان رئیس اداره ورزش و […]

200333پس از یک دهه حضور رامین جنتی بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر سرانجام حبیب حسین زادگان درابتدای این هفته تصمیم گرفت در غربی ترین نقطه استان تغییر مهمی انجام دهد .

 

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب مازندران ؛پس از یک دهه حضور رامین جنتی بعنوان رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر سرانجام حبیب حسین زادگان درابتدای این هفته تصمیم گرفت در غربی ترین نقطه استان تغییر مهمی انجام دهد و طی حکمی ابراهیم گلدشتی یکی از کارشناسان خبره ورزش  وشناخته شده در غرب استان بعنوان سرپرست اداره ورزش شهرستان رامسر انتخاب کند .

این انتخاب میتوان بعنوان یک اتفاق فرخنده در ورزش شهرستان رامسر تلقی کرد .چون ابراهیم گلدشتی شناخت کاملی از ورزش شهرستان دارد و بهتر است هرکسی ورزش رامسر رامیشناسد .

او تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی ارشد د رتربیت بدنی به اتمام رسانده است .و مدتهاست که در دانشگاه ها مختلف شهرستان استاد دانشگاه است .یک فرد کاملا آگاه به ورزش شهرستان که میتواند تحول عظیمی را بوجود آورد البته جنتی درطول یک دهه خدمت خود تلاش زیادی برای رشد ورزش شهرستان رامسر کرد اما بنابه هردلیلی موفق نبود .

درباب دلایل موفق نبودن وی الان زمان صحبت نیست اما امیدواریم ورزشی ترین فرد جامعه ورزش شهرستان رامسر بتواند روند روبه رشدی در این شهربوجودآورد به آقای جنتی هم خسته نباشید میگویم وبرای آقای گلدشتی آرزوی توفیق…