مازندران میزبان اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان ایران

  تیم ملی بوکس جوانان ایران اردوی آماده سازی خود را در شیرود برگزار می کند.   به گزارش مازنداسپرت ؛ ، جوانان بوکس ایران در این اردوی آماده سازی با توجه به سالن مناسب شیرود تمرینات منظمی را برگزار خواهند کرد و کادر فنی این تیم امیدوار است در این اردو ملی پوشان به آمادگی مناسبی برسند. […]

 

تیم ملی بوکس جوانان ایران اردوی آماده سازی خود را در شیرود برگزار می کند.

 

به گزارش مازنداسپرت ؛ ، جوانان بوکس ایران در این اردوی آماده سازی با توجه به سالن مناسب شیرود تمرینات منظمی را برگزار خواهند کرد و کادر فنی این تیم امیدوار است در این اردو ملی پوشان به آمادگی مناسبی برسند.

اردوی تیم ملی بوکس جوانان روز سه شنبه ۱۹ مردادماه در شهر ساحلی شیرود آغاز می‌شود و روز پنج شنبه ۲۱ مردادماه جوانان ملی پوش یک دیدار تدارکاتی با تیم بوکس مازندران برگزار خواهند کرد.

این بازی تدارکاتی بین تیم ملی بوکس جوانان و تیم منتخب بوکس استان مازندران با حضور مسئول پرویز نصیری هیئت بوکس استان مازندران و امید رشید و مرتضی سپهوند مربیان تیم ملی در سالن ورزشی شهید نادر شیرود برگزار می‌شود.

جلسه هماهنگی این اردو و بازی تدارکاتی با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و رضا حسینی مسئول هیئت بوکس شیرود، شکوهی رییس اداره ورزش و جوانان تنکابن و مسئولان واحد های اجرایی شهرداری شیرود و مشاور امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرداری شهر ساحلی شیرود برگزار شد.