قهرمانی مازندران در مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان کشور

سرپرست هیئت بوکس استان مازندران گفت: تیم مازندران در مسابقات انتخابی بوکس نوجوانان کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.   به گزارش مازند اسپرت، پرویز نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی بوکس کشور در بابل، ۳۱ تیم از استان‌های کشور و یک تیم از شهرستان بابل در این رقابت‌ها شرکت […]

n00212926 bسرپرست هیئت بوکس استان مازندران گفت: تیم مازندران در مسابقات انتخابی بوکس نوجوانان کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.

 

به گزارش مازند اسپرت، پرویز نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی بوکس کشور در بابل، ۳۱ تیم از استان‌های کشور و یک تیم از شهرستان بابل در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی افزود: این دوره از رقابت‌های بوکس در سالن دانشگاه آزاد بابل برگزار شد و تیم مازندران موفق به کسب سه مدال طلا، یک نقره و دو برنز شد و در مجموع چهار نفر از بوکسورهای نوجوان ما به تیم ملی دعوت شدند.

رئیس هیئت بوکس استان مازندران در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای توسعه ورزش بوکس در بین نوجوانان مورد توجه ما بود که این روند بعد از استعفا علی بابایی رئیس هیئت بوکس استان ادامه پیدا کرد و توانستیم برای اولین بار از قهرمانی خویش در این دوره از رقابت‌ها دفاع کنیم.