نمایش ناامیدکننده شهروند ساری در خانه و ثبت رکورد توسط هواداران ساروی + حاشیه نگاری

مازنداسپرت : تیم فوتسال شهروند ساری فصل جدید را با شکست آغاز کرد. به گزارش مازنداسپرت ، عصر امروز و از ساعت ۱۸:۰۸ دو تیم شهروند ساری و حفاری اهواز در سالن جهان پهلوان سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میهمان بود که با نتیجه چهار بر سه پیروز […]

مازنداسپرت : تیم فوتسال شهروند ساری فصل جدید را با شکست آغاز کرد.

به گزارش مازنداسپرت ، عصر امروز و از ساعت ۱۸:۰۸ دو تیم شهروند ساری و حفاری اهواز در سالن جهان پهلوان سیدرسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم میهمان بود که با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و با دست پر راهی اهواز شد.

ترکیب شهروند در این دیدار : مرتضی عظیمایی ، سینا پرکاس ، حمیدرضا ره انجام ، محمدرضا کرد ، امیرحسین رسولی ، طه مرتضوی ، محمدطاهری ، سعیدبلباسی ، مرادناظری ، علی کیایی ، سیدجواد منتظر و کاپیتان محمود لطفی

ترکیب حفاری اهواز : فریدنمازی ، فرهاد توکلی ، احمد مولاعلی ، بهزادعظیمی ، شهاب طالبی ، سجاد بابایی ، پیمان حفیظی ، مرتضی فراهانی ، علیرضا رفیعی ، علیرضا بهلولی ، محسن محمدزاده ، آرش دهدار

داوراول : علیرضا عبدالغنی

داور دوم : ابراهیم عرابی افشاگر

داور سوم : محمد رضا ذاکری

وقت نگه دار : امیربهنام تقوی

هواداران ساروی یک ساعت قبل از شروع مسابقه سالن را پرکردند.(حدود ۳۰۰۰ نفر)

فریدون اندرخور لیدر تیم ملی و شهر ساری به جایگاه رفته و چند کلمه ای با هواداران صحبت کرد و خواستار عدم توهین به بازیکنان تیم مقابل و داور شد.

تیم شهروند با لباس های یک دست سفید و تیم حفاری با لباس های زرد رنگ پا به این میدان گذاشتند.

در ابتدای این دیدار از آقای نصیرلو داور مازندرانی فوتسال کشور که فینال باشگاههای آسیا را هم اخیرا قضاوت کرده بودند تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیری به ایشان داده شد.

در ابتدای مسابقه هواداران طبق روال همیشه تیم شهروند را به سمت خود فراخواندند و با تیکه های کاغذ تصویری زیبا را ایجاد کردند که این حرکت برای علی کیایی و محمد طاهری جالب بود و این دوبازیکن که در این فصل به تیم اضافه شده اند لحظات ابتدایی قبل از شروع مسابقه تحرکات هواداران را زیر نظر داشتند.

محمد طاهری مورد تشویق ویژه هواداران شهروند ساری قرار گرفت و به نوعی ساروی ها خوش آمدگویی خوبی به بازیکن ملی پوش و با اخلاق کشور داشتند.

این دیدار یا هشت دقیقه تاخیر آغاز شد .

عوامل صدا و سیما ی مرکز مازندران از ساعاتی قبل در سالن حضور داشتند و این دیدار را با پخش زنده تلویزیونی پوشش دادند.

 

تیم شهروند ساری با ترکیب ابتدایی مرتضوی ، ره انجام ، بلباسی ، طاهری و منتظر وارد زمین مسابقه شدند. شهروند ساری در ابتدای کار بازی را تهاجمی آغاز کرد و در همان دقیقه نخست توانست روی ضربه کرنر با شوت روی پای حمیدرضا ره انجام به گل اولش در این فصل دست پیدا کند تا همه را به شهروند مدل ۹۵ امیدوار کند.

حفاری اهواز پس از دریافت گل اول حملاتی را روی دروازه شهروند انجام داد که واکنش های منتظر مانع به تساوی کشیده شدن بازی شد . ترکیب دوم علی رعدی سرمربی شهروند ساری روی خط ، کاورها را از تن بیرون آوردند تا متوجه شویم علی رعدی دو ترکیب چهار نفره را برای شهروند در نظر گرفته است و این سبک را در دستور کار خود قرارداده . محمدرضا کرد ، محمود لطفی ، امیرحسین رسولی و علی کیایی چهار نفر دوم را تشکیل میدهند.

علی کیایی در دقیقه ۶ این دیدار با کشیدن پیراهن بازیکن حفاری تنها کارت زرد این مسابقه را به جان خرید تا شهروند ساری همچنان دروازه اش بسته باقی بماند ( بازیکن حفاری با چرخشی ، کیایی را جا گذاشته بود و در حال تک به تک شدن با منتظر بود)

دقیقه ۱۰ نیمه نخست این پیمان حفیظی بود که روی توپ ارسالی هم بازی اش به ارامی با اثری که روی توپ گذاشت گل اول حفاری اهواز را به ثمر رساند و بازی را به تساوی یک بر یک کشاند.

تنها دو دقیقه بعد حفیظی با ضربه ی پای راست توپ را به تیرک عمودی دروازه منتظر کوبید تا هواداران شهروند ساری بیش از پیش نگران آینده این مسابقه و وقت های باقی مانده این بازی باشند.در دقیقه ۱۴ حمیدرضا ره انجام که دعوتش به اردوی تیم ملی باعث انگیزه ای مضاعف در این بازیکن جوان شده است در موقعیت تک به تک با دروازبان حفاری قرار گرفت که متاسفانه در دو مرحله دروازبان حفاری موفق عمل کرد تا حساب کار تساوی باقی بماند.

علی رعدی در دقیقه ۱۵ نیمه نخست با جمله ی ( توی بازی آرامش نداریم . خیلی آروم و ریلکس بازی کن ) حمیدرضا ره انجام را به تمرکز و آرامش بیشتر در بازی دعوت کرد .

در دقیقه ۱۶ بازیکن حفاری توپ را از بین پاهای لطفی عبور داد تا شهاب طالبی در موقعیتی بسیار عالی قرارگیرد و این بازیکن هم با یک تک ضربه ی نوک پا توانست گل دوم حفاری اهواز را وارد دروازه شهروند ساری کند.

دقیقه ۱۷ حمیدرضا ره انجام توپ را لو داد تا توکلی ازین فرصت نهایت استفاده را ببرد و با فرصت طلبی گل سوم حفاری را به ثمر برساند.هواداران ساروی که بازی ناامیدکننده تیمشان را مشاهده میکردند در سکوتی کامل تنها بازی را نگاه میکردند و دریبل های فرهاد توکلی را که به راحتی همه کار در زمین برای حفاری اهواز میکرد . از انداختن لایی به بازیکنان با تجربه شهروند تا حرکت های انفجاری این بازیکن که در دقیقه ۱۸ با شوتی سرکش تیر عمودی دروازه شهروند ساری را به لرزه در آورد تا ساروی ها واقعا نگران اوضاع این دقایق تیمشان باشند.

نیمه دوم این دیدار همچنان با اشتباهات پی در پی شهروندی ها همراه بود این بار رسولی اشتباه کرد و توکلی بازهم تک به تک شد و این جواد منتظر بود که برای چندمین بار ناجی دروازه شهروند شد . سیدجواد منتظر با واکنش های خوب خودش و مهار چندین موقعیت خطرناک عملکرد بسیار مطلوبی در این دیدار داشت .در ادامه ی کار و در دقیقه پنج ره انجام برای دومین بار اشتباه کرد و بهزاد عظیمی از این فرصت استفاده کرده و گل چهارم تیمش را به ثمررساند تا نتیجه چهار بر یک به سود حفاری اهواز شود .

رکورد هوادارن ساروی

نمایش ناامیدکننده تیم علی رعدی در همان دیدار ابتدایی فصل باعث شد اعتراضات علیه سرمربی شهروند ساری خیلی زود رخ نشان دهد و در عجیب ترین اقدام بخشی از هواداران شهروند ساری با شعارهایی خواستار بازگشت مهدی نعمتی به شهروند شدند و شعار حیا کن رها کن را سردادند !!! این اقدام که در نوع خود عجیب و بسیار تامل برانگیز است نشان از انتظار هواداران از شهروند مدل ۹۵ است شهروندی که هوادارانش با جذب دوبازیکن جدید انتظار شهروندی بالای جدولی و مقتدر را داشتند اما در عمل شاهد تیمی بی برنامه در حملات و متزلزل در دفاع بودند .شعار علیه سرمربی جدید تیمی ان هم تنها پس از گذشت ۳۳ دقیقه از آغاز فصل میتواند حتی رکوردی در نوع خودش باشد !!! و بهتر است هوداران شهروند ساری کمی باحوصله تر باشند و حمایت کنند و با تنها یک بازی قضاوت نکنند.

بلافاصله پس از شعار هواداران شهروند ساری بازیکنان با تلاشی مضاعف رو به جلو حرکت کردند و روی همکاری بلباسی و ره انجام و رد و بدل کردن چند پاس دقیق به هم این ره انجام بود که روی تیر دوم توانست با شوتی محکم گل دوم شهروند را به ثبت برساند و با فریادی خوشحالی خود را نشان دهد و سالن سید رسول حسینی را در هفت دقیقه پایانی به جهنمی برای تیم میهمان تبدیل کند.

در دقیقه ۱۶ اینبار روی ضربه ای ایستگاهی ، محمد طاهری بود که اشتباه کرد و توکلی با زیرکی تمام توپ ربایی کرد و این بار هم منتظر در موقعیت تک به تک توانست موفق باشد تا همچنان نتیجه چهار بر دو باقی بماند.در ادامه ی کار حمیدرضا ره انجام با حرکتی انفجاری چند بازیکن را از پیش رو برداشت و در کمال ناباوری توپش را با نوک پا به تیر دروازه کوبید تا اه از نهاد ۳۰۰۰ هوادار حاضر در سالن برآید .

سالن سید رسول حسینی جو وحشت ناکی در این دقایق پایانی پیدا کرده و حملات بی وقفه شهروند همچنان ادامه دارد در دقیقه ۱۸ ره انجام گل سوم خودش و تیمش را به ثمر رساند تا نتیجه چهار بر سه به سود حفاری شود در ادامه هم حملات شهروند ادامه داشت اما دیگر زمان کافی برای جبران نتیجه وجود نداشت و این دیدار پر التهاب با نتیجه ۴ بر ۳ به سود حفاری اهواز به پایان رسید .

نکته ی بسیار جالب و قابل تحسین این دیدار این بود که وقتی سوت پایان دیدار به صدا در آمد بازیکنان حفاری جشن شادی برپا کردند و هواداران ساروی هم ایستاده برای تیم میهمان دست زدند تا حرکتی زیبا و فرهنگی را شاهد باشیم و اهوازی ها هم در جواب دستهایشان را بالا برده و برای این هوادار فوتسال فهم تیم ریشه دار شهروند ساری دست زدند. خوشبختانه در این دیدار شاهد هیچگونه تنشی نبودیم و هواداران پرشور ساروی هیچگونه لفظ رکیکی به کار نبردند که جا دارد این را به فال نیک بگیریم .