به همت هواداران متعصب شموشک ؛همایش یادبود و رونمایی از تندیس مهندس مسعود درویش برگزار خواهد شد

اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس مهندس مسعود درویش برگزار خواهد شد . به گزارش مازند اسپرت؛تلاش شبانه روزی هواداران متعصب شموشک برای احیای دوباره فوتبال نوشهر پایان پذیر نیست و این هواداران دو آتیشه برای احیای واقعی شموشک شان، آن هم از جنس شهر نوشهر هم قسم شده اند . به […]

0233اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس مهندس مسعود درویش برگزار خواهد شد .

به گزارش مازند اسپرت؛تلاش شبانه روزی هواداران متعصب شموشک برای احیای دوباره فوتبال نوشهر پایان پذیر نیست و این هواداران دو آتیشه برای احیای واقعی شموشک شان، آن هم از جنس شهر نوشهر هم قسم شده اند .

به همت همین هواداران متعصب روز پنجشنبه ۷ مرداد اولین و بزرگترین همایش یادبود و رونمایی از تندیس مهندس مسعود درویش با شعار ” یک مَرد برای یک شهر خدمت کرد و حالا یک شهر برای آن مَرد می ایستد ” در نوشهر و با حضور تمامی مسئولین استانی و کشوری و با حضور مسئولین شهر نوشهر برگزار خواهد شد .

این مراسم با حضور خانواده بزرگ مرحوم درویش،ریاست فدراسیون فوتبال،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران،هیئت رئیسه فدراسیون،اعضای هیات فوتبال استان ،دکتر انوشیروان محسنی ریاست سازمان بهزیستی کشور،حاج قاسم احمدی نماینده مردم منطقه در مجلس،دکتر شادمان فرماندار نوشهر،اعضای شورای شهر نوشهر و جمعی از بازیکنان و افتخارات اسبق شموشک نوشهر از ساعت ۱۸ در تالار شهید باهنر نوشهر برگزار خواهد شد .

 

photo 2016 07 27 21 02 03