هفته دوم لیگ برتر فوتبال استان با صدرشینی نکایی ها و قائمشهری ها به پایان رسید + سایر نتایج و جدول

هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران روز سه شنبه با برگزاری شش دیدار به پایان رسید . در یکی از این دیدارها تیم فوتبال سد نکا در خانه میزبان تیم فوتبال شهروند نوین جویبار بود . […]

1هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران روز سه شنبه با برگزاری شش دیدار به پایان رسید .

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال سد نکا در خانه میزبان تیم فوتبال شهروند نوین جویبار بود . در این دیدار نکایی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کنند.

در رامسر نماینده این شهر در برابر لمراسک گلوگاه قرار گرفت و در نهایت موفق شد با حساب ۲ بر ۱ گلوگاه را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند .

دریای محمودآباد در خانه با یک گل مغلوب پیشرو چمازکتی قائمشهر شد .

دیدار کاسپین بابل و شهرداری فریدونکنار با تساوی یک یک به پایان رسید و طبرستان تلوباغ ساری در خانه با نتیجه دو بر یک مغلوب ابوالحسن کلا بابل شد .

هیرکانی چالوس در خانه میزبان تیم ساحل اورنگ چالوس بود . در این دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک یک به این دیدار خاتمه دادند .

در پایان هفته دوم این رقابت ها تیم های سد نکا و پیشرو چمازکتی قائمشهر با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تیم های هیرکانی چالوس ، دریای حربده محمودآباد ، شهدا ابوالحسن کلا بابل ، شهروند رامسر در رده های بعدی قرار دارند .

جدول لیگ برتر فوتبال مازندران تا پایان هفته دوم :

سد نکا ۲ بازی ۶ امتیاز

پیشرو چمازکتی قائمشهر ۲ بازی ۶ امتیاز

هیرکانی چالوس ۲ بازی ۴ امتیاز

دریای حربده محمودآباد ۲ بازی ۳ امتیاز

شهدای ابولحسن کلا بابل ۲ بازی ۳ امتیاز

شهروند رامسر ۲ بازی ۳ امتیاز

ستاره کاسپین بابل ۱ بازی ۱ امتیاز

ساحل اورنگ چالوس ۱ بازی ۱ امتیاز

شهرداری فریدونکنار ۲ بازی ۱ امتیاز

طبرستان تلوباغ ساری ۱ بازی صفر امتیاز

شهدا لمراسک گلوگاه ۱ بازی صفر امتیاز

مقاومت جویبار ۲ بازی صفر امتیاز

همچنین از هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران دو بازی معوقه روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که تیم های شهدا لمراسک گلوگاه و ستاره کاسپین بابل و همچنین ساحل اورنگ چالوس و طبرستان تلوباغ ساری به مصاف هم خواهند رفت .