با پایان مسابقات لیگ دسته دوم تنیس باشگاههای کشور در بابل؛سایپا آمل به مقام قهرمانی دست یافت + عکس

فینال رقابت های لیگ دسته دو تنیس کشور در بابل برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت؛در فینال رقابت های لیگ دسته دو تنیس کشور در بابل ،سایپا آمل موفق شد با شکست حریف خود قهرمان این دوره مسابقات لیگ دسته دو تنیس کشور گردد و به همراه شهید همدانی همدان که عنوان نایب قهرمانی […]

0222فینال رقابت های لیگ دسته دو تنیس کشور در بابل برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت؛در فینال رقابت های لیگ دسته دو تنیس کشور در بابل ،سایپا آمل موفق شد با شکست حریف خود قهرمان این دوره مسابقات لیگ دسته دو تنیس کشور گردد و به همراه شهید همدانی همدان که عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد به لیگ دسته یک صعود کند.

در نخستین بازی امروز و در دیدار رده بندی کاوشگران تهران و آتیه اصفهان به مصاف هم رفتندکه در این دایدار کاوشگران موفق شد با شکست آتیه اصفهان عنوان سومی مسابقات را نصیب خود کند

گفتنی است چهار تیم سایپا آمل، کاوشگران تهران، شهید همدانی همدان و آتیه اصفهان به مرحله نیمه نهایی این بازیها راه یافتند که در بازی های دیروز سایپا آمل با شکست کاوشگران تهران و شهید همدانی همدان با شکست آتیه اصفهان راهی فینال شدند.

یاد آور می شود، این رقابت هابا حضور ۱۳۰ تنیسور در قالب ۳۲ تیم از ۲۹ تیر به مدت یک هفته و طی ۲۱۰ بازی با سرداوری سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان برگزار شد و در حکم رنکینگ تیم های دسته دو کشور در جدول کانسلیشن تلقی میشود.

 

552