پیام تبریک باشگاه خونه به خونه در پی انتخاب حمید کاظمی به عنوان برترین گلزن لیگ دسته اول فوتبال کشور

در پی کسب عنوان برترین گلزن لیگ دسته اول فوتبال کشور توسط بازیکن جدید خونه به خونه مازندران، این باشگاه پیام تبریکی صادر کرد به گزارش مازند اسپرت؛ در متن این پیام آمده است: بسمه تعالی بازی های درخشان و گل های پیاپی حمید کاظمی در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور سبب شد تا این […]

در پی کسب عنوان برترین گلزن لیگ دسته اول فوتبال کشور توسط بازیکن جدید خونه به خونه مازندران، این باشگاه پیام تبریکی صادر کرد

File_201521232349.jpgبه گزارش مازند اسپرت؛ در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بازی های درخشان و گل های پیاپی حمید کاظمی در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال کشور سبب شد تا این بازیکن بااخلاق تیم خونه به خونه مازندران در مراسم جشن برترین های فوتبال ایران به عنوان آقای گل رقابت های لیگ یک فوتبال کشور مورد تجلیل قرار گیرد.
بدون شک کسب همچین عنوان توسط حمید کاظمی، بیانگر تصمیم درست باشگاه خونه به خونه مازندران در جذب این بازیکن خلاق و ساعی می باشد.
باشگاه خونه به خونه مازندران این افتخار بزرگ را به حمید کاظمی تبریک گفته و امیدوار است این بازیکن ارزنده و با اخلاق، در فصل آتی لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز بتواند به افتخارات بیشتری با تیم خونه به خونه دست یابد و در صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور نقشی بسزا داشته بشد.
و من الله التوفیق

روابط عمومی باشگاه خونه به خونه مازندران

گفتنی است، در مراسم انتخاب برترین‌های فوتبال ایران حمید کاظمی گلزن فصل گذشته تیم نساجی مازندران جایزه برترین گلزن لیگ دسته یک را کسب کرد.
به گزارش سایت رسمی باشگاه، این مهاجم موقعیت شناس در هر سه دیدار تدارکاتی تیم خونه به خونه مقابل استقلال، پرسپولیس و آلومینیوم اراک نیز موفق به گلزنی شد تا امید اول این تیم در لیگ دسته اول فوتبال به شمار بیاید و از محبوبیت خاصی در بین هواداران خونه به خونه برخوردار شود.