بهادرمولایی زیر تیغ جراحی قرار گرفت/ملاقات عضو شورای شهر و فرماندار آمل از مولایی + عکس

مدیرخدمات پرستاری بیمارستان ۱۷ شهریورآمل گفت: بهادرمولایی وزنه بردار مازنی که از ناحیه استخوان ران پا و ساعد و مچ دست دچار شکستگی شد، حداقل پنج ماه برای بهبودی زمان نیاز دارد. به گزارش مازند اسپرت؛معصومه قنبری در خصوص آخرین وضعیت مولایی اظهار داشت: در حال حاضر از سوی پزشک متخصص ارتوپد دررفتگی استخوان ران […]

82158055 70880866مدیرخدمات پرستاری بیمارستان ۱۷ شهریورآمل گفت: بهادرمولایی وزنه بردار مازنی که از ناحیه استخوان ران پا و ساعد و مچ دست دچار شکستگی شد، حداقل پنج ماه برای بهبودی زمان نیاز دارد.

به گزارش مازند اسپرت؛معصومه قنبری در خصوص آخرین وضعیت مولایی اظهار داشت: در حال حاضر از سوی پزشک متخصص ارتوپد دررفتگی استخوان ران این ورزشکار ملی پوش جا انداخته شد.
به گفته وی پای این ورزشکار هم اکنون زیر وزنه بیمارستانی برای ترمیم استخوان قرار دارد.

بهادرمولایی وزن بردار مازنی عضو تیم ملی ایران صبح امروز در جاده هراز تصادف کرد که در این حادثه خودش مصدوم و پدربزرگش در دم فوت کرد.

مدیرخدمات پرستاری بیمارستان ۱۷ شهریورماه آمل اضافه کرد : برای جاانداختن استخوان ساعد و مچ دست باید با بهبودی وضعیت جسمی بیمار از سوی پزشک معالج تصمیم گیری شود.

قنبری حداقل طول درمان برای این شکستگی ها را برای بهادرمولایی حدود پنج ماه اعلام کرده است.

وی افزود : هم اکنون این ورزشکار از اتاق عمل به ای سی یو منتقل شده و سطح هوشیاری بیمار نیز پس از خروج از اتاق عمل و بیهوشی مناسب است.

به گفته وی بهادر مولایی از لحاظ سطح هوشیاری مشکلی ندارد و تصادف صرفا در استخوان پا و دست شکستگی ایجاد کرد.

بهادر مولایی پیش از این از المپیک ریو ۲۰۱۶ بازمانده بود.

بهادرمولایی وزنه بردار مازنی عضو تیم ملی صبح روز پنج شنبه هنگام بازگشت از آئین خداحافظی ملی پوشان وزنه بردار اعزامی به المپیک ۲۰۱۶ از تهران عازم زادگاهش شهر بابلسر مازندران بود که در جاده هراز در محور تهران- آمل براثر سانحه رانندگی دچار مصدومیت شد.

در این حادثه رانندگی که برادر، پدر و پدربزرگ این ورزشکار نیز حضور داشتند، پدربزرگ این ورزشکار به دیار باقی شتافت.

سال ۹۵ به دلیل بروز حادثه برای ورزشکاران تراز اول مازنی سال خوبی نبود به طوری که پس از درگذشت دوفوتبالیست این استان هادی نوروزی و مهرداد اولادی ، این بار نیز بهادر مولایی ملی پوش وزنه برداری دچار مصدومیت شد.

 

گفتنیست ؛ خسرو ابراهیم زاده عضو شورای اسلامی شهر آمل به اتفاق آقای منفرد فرماندار آمل و مسئولین از پهلوان  بهادر مولایی در بیمارستان ۱۷شهریور آمل عیادت کردند.

photo 2016 07 21 14 52 59

photo 2016 07 21 14 53 05

photo 2016 07 21 14 53 07

photo 2016 07 21 14 53 09