رئیس هیات والیبال مازندران خبر داد:مازندران میزبان مسابقات امید بانوان قهرمانی کشور

رییس هیئت والیبال استان مازندران از میزبانی این استان از مسابقات امیدهای بانوان کشور خبرداد. به گزارش مازند اسپرت،سید میلاد تقوی بابیان اینکه مازندران میزبان مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای کشور بوده است،بیان کرد: این مسابقات از ۱۵ مرداد ماه سال جاری در فریدونکنار برگزار می شود. وی تصریح کرد: تمامی تمهیدات برای میزبانی شهرستان فریدونکنار […]

4رییس هیئت والیبال استان مازندران از میزبانی این استان از مسابقات امیدهای بانوان کشور خبرداد.

به گزارش مازند اسپرت،سید میلاد تقوی بابیان اینکه مازندران میزبان مسابقات والیبال قهرمانی امیدهای کشور بوده است،بیان کرد: این مسابقات از ۱۵ مرداد ماه سال جاری در فریدونکنار برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تمامی تمهیدات برای میزبانی شهرستان فریدونکنار اندیشدیده شده و هیئت والیبال استان مازندران برای میزبانی مطلوب از این دوره از مسابقات تمامی تلاش خود را به کار گیری خواهد کرد.

 

رییس هیئت والیبال استان مازندران با اشاره به تیم امیدهای مازندران،اظهارکرد: از اواخرخردادماه تمرینات تیم امیدهای بانوان استان آغاز شده و با توجه میزبانی مازندران سعی کردیم تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم تا بتوانیم صاحب عنوان در مسابقات کشوری شویم.

سید میلاد تقوی افزود: مازندران با تیم های اصفهان،آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی، فارس،خراسان رضوی و همدان در مسابقات قهرمانی امیدهای بانوان کشور هم گروه بوده است.