در هفته گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ؛جامعه ورزش محمودآباد به دیدار خانواده شهدا و سالمندان رفتند+عکس

به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخ رود،رئیس بسیج ورزشکاران و  جمعی از روسای هیأتهای ورزشی با حضور در شهر سرخ رود  با خانوادهه شهید ورزشکار شیرویه دیدار کردند. به گزارش مازند اسپرت؛مسئولان ورزشی ،سازمان بسیج ورزشکاران  و جمعی از روسای هیأتهای ورزشی، ظهر امروز […]

363336به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخ رود،رئیس بسیج ورزشکاران و  جمعی از روسای هیأتهای ورزشی با حضور در شهر سرخ رود  با خانوادهه شهید ورزشکار شیرویه دیدار کردند.

به گزارش مازند اسپرت؛مسئولان ورزشی ،سازمان بسیج ورزشکاران  و جمعی از روسای هیأتهای ورزشی، ظهر امروز از خانواده شهید ورزشکار هادی شیرویه، دیدار و از آنان تجلیل کردند.
این بازدید در راستای برنامههای هفته گرامیداشت  ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای  و طی آن جامعه ورزش با حضور در منزل خانواده شهید ورزشکار هادی  شیرویه به مقام شامخ این شهید، ادای احترام کردند.

در این دیدار پدر و مادر شهید، ویژگیها و خصوصیات شهید شیرویه  را بیان کردند.

این شهید در رشتهفوتبال فعالیت میکردند و متولد سال ۱۳۵۰  شهر سرخ رود محمودآباد که در  چهارم خرداد ماه ۶۷ در منطقه عملیاتی شلمچه  به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
یاسر ابراهیم زاده مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخ رود در این دیدار گفت:قهرمانان اصلی و پهلوانان واقعی، شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس هستند و نامآوران ورزشی ایران اسلامی باید، غیرت، ایستادگی و اخلاق آنان را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه این شهیدان از افتخارات این شهرستان ومنطقه هستند، گفت: خانوادههای شهدا، حق بزرگی بر گردن نظام و مردم دارند، چرا که عزیزانشان را در راه به ثمر رسیدن انقلاب تقدیم کردند و همنشینی با خانواده شهدا از افتخارات مسئولان است.
در بخش پایانی این دیدار هدایا و لوح تقدیری از طرف اعضای ستاد فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای به خانواده شهید«هادی شیرویه» اهداء شد.

 

به مناسبت هفته گرامیداشت ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای : دیدار جامعه ورزش  شهرستان محمودآباد با سالمندان و معلولین شهید فیاض بخش سرخ رود  

 اعضای ستاد فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور در مرکز توانبخشی سالمندان و معلولین  جسمی و حرکتی شهید فیاض بخش سرخ رود، در فضایی عاطفی و صمیمی، دیداری با مددجویان این مرکز داشتند.

به گزارش مازند اسپرت؛جامعه ورزشی شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای  با حضور در مرکز توانبخشی شبانه روزی معلولین جسمی و حرکتی و سالمندان شهید فیاض بخش سرخ رود دیدار و از این معلولین سرکشی کردند.
در این حرکت خداپسندانه مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان سرخ رود،کارکنان اداره ورزش و جوانان، رئیس کانون بسیج ورزشکاران ،اعضای هیأت باستانی،کونگ فو ،کشتی و جمعی از ورزشکاران ضمن دیدار و دلجویی از معلولان و سالمندان ، با تقدیر و تشکر از مدیریت، پرستاران و پرسنل این مرکز توانبخشی بر آمادگی همه جانبه ورزش شهرستان در ارائه هرگونه آموزش و خدمات ورزشی  برای این مرکز تاکید و قول مساعد دادند.
مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین  جسمی-حرکتی شهیدفیاض بخش سرخ رود در تیرماه ۱۳۸۲ توسط خیری به نام آقای مهندس علی اصغروهاجی که خود ساکن آمریکا می باشد احداث گردیده و شکل مدیریتی آن هیئت امنائی و به صورت خیر خواهانه و با کمک های مردمی اداره می شود.
در سال ۱۳۹۲بخش نگهداری بانوان نیز در این مرکز راه اندازی شد که هم اکنون افراد زیادی را از نقاط مختلف کشور تحت پوشش خود دارد.این مرکزبه صورت شبانه روزی و باکادرپرسنل مجرب ومتخصص از جمله دکتر، کاردرمانگر ،فیزیوتراپ، پرستار ،بهیاروکمک بهیار،روانشناس،مددیار،مادریار،مددکار و… اداره می شود.
این مرکز از ابتدای تأسیس تاکنون بیش از ۳۰۰نفر را با عنوان، معلول، سالمند، ناتوان و از کارافتاده، بی سرپرست از سراسرکشور تحت پوشش خود قرارداده است.

 

1

2

3

4

5

6

8

9

9

10

11

12

13

14

16

17

19

20

21

22

23