گواردیولا: رودریگوئز راحت در هر تیمی می‌تواند بازی کند

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است مهاجم ناراضی و ملی‌پوش بارسلونا آنقدر قدرتمند هست که در هر تیم درجه یکی قابلیت حضور موفقیت‌آمیز دارد.   به گزارش مازنداسپرت در شرایطی که اخبار زیادی در مورد انتقال احتمالی پدرو رودریگوئز به تیم منچستریونایتد شنیده می‌شود، پپ گواردیولا در مورد شاگرد سابقش در بارسا اظهارنظر […]

سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است مهاجم ناراضی و ملی‌پوش بارسلونا آنقدر قدرتمند هست که در هر تیم درجه یکی قابلیت حضور موفقیت‌آمیز دارد.

 

به گزارش مازنداسپرت در شرایطی که اخبار زیادی در مورد انتقال احتمالی پدرو رودریگوئز به تیم منچستریونایتد شنیده می‌شود، پپ گواردیولا در مورد شاگرد سابقش در بارسا اظهارنظر کرده است.

به اعتقاد مربی ۲ فصل اخیر باواریایی‌ها، قابلیت‌های پدرو ۲۸ ساله زیاد است و در هر تیمی بزرگ مثل منچستریونایتد می‌تواند راحت بازی کند.

در این مورد گواردیولا اظهارداشت: او یکی از بهترین بازیکنانی است که می‌توانید در ذهن مجسم کنید.او قهرمان اروپا شده و به لیگ قهرمانان رسیده است. بازی‌های بسیاری را برای بارسا انجام داده. از نظر من او ستاره‌ای است که می‌تواند راحت در هر تیمی در جهان بازی کند. اما نمی‌دانم وضعیت کنونی انتقالش چگونه است. تنها می‌توانم برایش بهترین‌ها را چه برای ماندن در بارسا یا رفتن به تیمی دیگر،‌آرزو کنم.

 

منبع:ورزش۳