نظر سرپرست تیم سپاهان و سرمربی گسترش فولاد تبریز در خصوص جام شهدای مدافع حرم استان مازندران

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به احترام شهدای والامقام در تورنمنت چهارجانبه بابل شرکت کردیم. به گزارش مازنداسپرت ؛ مهدی اخوان پس از مراسم قرعه کشی تورنمنت چهارجانبه شهیدان مدافع حرم مازندران به خبرنگار ما گفت: به نظر بنده نیاز به قرعه کشی نبود و میزبان رقابت ها این حق را دارد که برنامه […]

510 largeسرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: به احترام شهدای والامقام در تورنمنت چهارجانبه بابل شرکت کردیم.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مهدی اخوان پس از مراسم قرعه کشی تورنمنت چهارجانبه شهیدان مدافع حرم مازندران به خبرنگار ما گفت: به نظر بنده نیاز به قرعه کشی نبود و میزبان رقابت ها این حق را دارد که برنامه ریزی لازم را در این خصوص داشته باشد و ما این آمادگی را داریم مقابل هر تیمی به میدان برویم.

اخوان در ادامه افزود: میزبانی خوبی را تا اینجای کار از مسئولان خونه به خونه شاهد بودیم و خوشبختانه از تیم های خوبی نیز برای حضور در این جام دعوت به عمل آمد.

وی با بیان اینکه باید از این دو دیدار نهایت استفاده را ببریم گفت: ان شالله به برکت خون شهدای مدافع حرم بازی های خوب و تماشاگر پسند را از تیم ها شاهد باشیم و همه ما بهره فنی لازم را از مسابقات ببریم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان این تیم را یکی از تیم های جوان مسابقات برشمرد و گفت: به هر حال این جوانی یک تاوانی هم دارد. ولی این جوانان شایستگی های خودشان را دارند و هواداران سپاهان در طول این فصل این شایشتگی را خواهند دید.

مهدی خوان در ادامه افزود: به احترام مردم مازندران با تمام بازیکنان وارد مسابقات خواهیم شد. چون این خواست عبدالله ویسی بود تا از این دیدار تدارکاتی برای بهتر شناختن بازیکنان نهایت بهره را ببریم.

اخوان عدم آمادگی را دلیل غیبت محرم نویدکیا برشمرد و گفت: محرم مدت زیادی نیست به تیم اضافه شده است و مربی تیم این حق را دارد تا از بازیکن ناآماده استفاده نکند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان گفت: جا دارد از باشگاه خونه به خونه بابت میزبانی خوبی که از ما داشتند نهایت تشکر را داشته باشم.

و اما سرمربی گسترش فولاد تبریز نیز گفت: خیلی خوشحالم در جامی که مزیّن به نام شهداست حضور یافتیم.

فراز کمالوند پس از مراسم قرعه کشی تورنمنت چهارجانبه شهدای مدافع حرم استان مازندران به خبرنگار ما گفت: به مسئولان خونه به خونه تبریک می گویم. برادران حسن زاده علیرغم اینکه تیم شان عمر فوتبالی کوتاهی دارد، شرایط خوبی را فراهم کردند.

کمالوند در ادامه افزود: امیدوارم طلسم تیم های مازندران در این فصل شکسته شود و یکی از تیم های این استان به لیگ برتر راه یابد.

وی خاطرنشان کرد: حیف است استانی که این همه فوتبالیست تحویل مملکت داده است تیمی در لیگ برتر نداشته باشد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در خصوص جام چهارجانبه شهدای مدافع حرم مازندران نیز گفت: خوشبختانه هر چهار تیم خیلی خوب و منظم هستند و می توان امید داشت بهره لازم فنی را از این مسابقات برد.

فراز کمالوند در ادامه افزود: مهم نیست با چه تیمی بازی می کنیم. تنها نگرانی ما ساعت برگزاری بازی می باشد و امیدوارم گرمای هوا و شرجی بودن منطقه، روی بازیکنانم تاثیر منفی نگذارد.

کمالوند تصریح کرد: جا دارد از مسئولان تیم خونه به خونه بابت برپائی همچین جامی تشکر کنم و امیدوارم فوتبال دوستان مازندرانی بازی های خوبی را در این جام شاهد باشند.

وی در خصوص اردوی ترکیه نیز گفت: در مدت ۱۲ روز ۳ بازی خوب و تاثیر گذار را برگزار کردیم و تقریبا به ۷۰ درصد آمادگی بدنی دست یافتیم. امیدوارم این دو بازی که در مازندران انجام می دهیم در آمادگی بیشتر بازیکنان تاثیر گذار باشد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز در پایان گفت: سعی کردیم نسبت به فصل گذشته با اقتدار بیشتری وارد لیگ شویم و هدف اول ما حضور در جمع ۶ تیم برتر مسابقات می باشد.