حضور نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در تمرین تیم فوتبال نساجی +تصاویر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در زمین ورزشی ساروکلا محل تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران با بازیکنان و مسئولین این باشگاه دیدار کرد.   به گزارش مازند اسپرت، آیت الله علی معلمی با حضور در زمین ورزشی ساروکلا محل تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران با بازیکنان، مربیان و مسئولین این تیم […]

82525نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با حضور در زمین ورزشی ساروکلا محل تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران با بازیکنان و مسئولین این باشگاه دیدار کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت، آیت الله علی معلمی با حضور در زمین ورزشی ساروکلا محل تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران با بازیکنان، مربیان و مسئولین این تیم دیدار کرد.

در این دیدار نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از زحمات مدیر عامل و کادر مربیگری جدید این باشگاه تقدیر و تشکر کرد و برای تمامی بازیکنان این تیم آرزوی موفقیت کرد.

علی معلمی تیم فوتبال نساجی را با قدمتی طولانی عنوان کرد و اظهار کرد: این تیم با هواداران پرشور و با تعصبی که دارد باید در جایگاه اصلی خود قرار گیرد که امیدواریم با همتی که امسال دست‌اندر کاران این باشگاه به کمر بستند به هدف اصلی خود برسند.

 

1

2

4

6

5

7