از برگزاری همایش سراسری داوران و سرپرستان تا کلاس یک روزه مدیریت و اصول باشگاهداری فوتبال در مازندران

همایش سراسری داوران،سرپرستان و ناظران فوتبال مازندران امروز با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان در هتل بادله برگزار گردید.   به گزارش مازند اسپرت؛ همایش سراسری داوران، سرپرستان و ناظران فوتبال استان مازندران امروز دوشنبه بیست و یکم تیر به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود در هتل بادله برگزار شد. […]

0233همایش سراسری داوران،سرپرستان و ناظران فوتبال مازندران امروز با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان در هتل بادله برگزار گردید.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ همایش سراسری داوران، سرپرستان و ناظران فوتبال استان مازندران امروز دوشنبه بیست و یکم تیر به میزبانی اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود در هتل بادله برگزار شد.

ارسطو قادری فرماندار میاندورود، غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان و عضو هیات رئیسه فدراسیون و حسین عسگری مدرس بین المللی فدراسیون از دیگر مهمانان ویژه این همایش بودند.

این همایش یک روزه با سخنرانی مختار مهدوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود، غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال استان و حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان آغاز بکار نمود.

همچنین قبل از برگزاری کلاس بازآموزی و آموزشی داوران توسط استاد عسگری،در حضور مسئولین استانی و شهرستانی از پیشکسوتان و داوران مازنی حال حاضر لیگ فوتبال کشور با اهدای جوایزی تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم نیز هدایایی به داوران برتر و چند تن از پیشکسوتان اهدا شد و همچنین به پاس تلاش‌ها و تحولات صورت گرفته در ورزش شهرستان از مهدوی که خود ازداوران پیشکسوت فوتبال کشور است و در حال حاضر ریاست اداره ورزش و جوانان میاندورود را برعهده دارد تقدیر شد.

کلاس مدیریت و اصول باشگاهداری زیر نظر فدراسیون فوتبال در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ در این دوره یک روزه که با همکاری هیئت فوتبال استان مازندران و فدراسیون فوتبال و سخنرانی غلامرضا بهروان برگزار شد، شرکت کنندگان با نحوه اداره هیئت های فوتبال، کمیته ها، اصول باشگاهداری و نقل و انتقالات بازیکنان آشنا شدند.


دوره اختصاصی مدیریت فوتبال روز دوشنبه ۲۱ تیر با حضور اعضای هیئت های فوتبال استان مازندران و گردانندگان باشگاه‌های این استان در هتل بادله میاندرود برگزار شد.


غلامرضا بهروان عضو هیئت رئیسه و نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و حسین عسگری مدرس بین المللی فدراسیون و کارشناس داوری کار تدریس این دوره را برعهده داشتند.