حاج محمود با خرید ۸ بازیکن دست بکار شد/ هفت بازیکن به همراه هافبک فصل گذشته خونه به خونه در نساجی

تیم فوتبال نساجی مازندران هشت بازیکن جدید به خدمت گرفت . به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال نساجی مازندران که این فصل با هدایت محمود فکری و مدیرعاملی ابراهیمی روانه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهد شد ، خرید های خود را شروع کرد و ۸ بازیکن جدید به خدمت گرفت . مثیم کریمی  […]

photo 2016 07 10 21 20 05تیم فوتبال نساجی مازندران هشت بازیکن جدید به خدمت گرفت .

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم فوتبال نساجی مازندران که این فصل با هدایت محمود فکری و مدیرعاملی ابراهیمی روانه مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور خواهد شد ، خرید های خود را شروع کرد و ۸ بازیکن جدید به خدمت گرفت .

مثیم کریمی  اولین خرید فکری در نساجی بود . او هافبک سابق تیم های فولاد خوزستان ، نفت آبادان است که امسال پیراهن نساجی را بر تن خواهد کرد .

عباس یحیی بیگی هافبک دفاعی فصل گذشته ی تیم فوتبال آلومینیوم اراک و بازیکن سابق فولاد خوزستان با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال نساجی پیوست تا دومین خرید فکری در نساجی باشد .

تورج جعفری سومین خرید ابراهیمی و فکری در تیم نساجی است . این مهاجم ۲۵ ساله  فصل گذشته در تیم پاس همدان حضور داشت که این فصل قراردادی دو ساله به نساجی پیوست .


علی گودرزی دفاع وسط سابق تیم های ذوب آهن ، صبا ، استقلال اهواز ، نفت مسجد سلیمان و خبیر خرم آباد با ۲۵ سال سن با عقد قراردادی دو ساله به نساجی پیوست تا چهارمین خرید فکری باشد .

فکری برای نقطه حساس تیمش هم دست بکار شد . محمد علی نعمتی دروازبان ۲۸ ساله ی سابق تیم فوتبال خیبر خرم آباد با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال نساجی پیوست . اما همچنان طرفداران نساجی منتظر تمدید قرار داد سعید ابراهیم پور هستند

حمید نعمتی مداقع ۲۸ ساله و اسبق مس رفسنجان و محمد علی نژاد مهاجم ۲۳ ساله سابق ملوان و سال گذشته ی سایپا البرز با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال نساجی پیوستند.

 

 

نعمتی و علی نژاد هم خرید های بعدی فکری و ابراهیمی در نساجی بودند .حمید نعمتی مداقع ۲۸ ساله و اسبق مس رفسنجان و محمد علی نژاد مهاجم ۲۳ ساله سابق ملوان و سال گذشته ی سایپا البرز با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال نساجی پیوستند.

 

اسماعیل صمدی هافبک مهاجم ۲۹ ساله و اسبق تیم های فوتبال ملوان و فصل گذشته ی خونه به خونه بابل هم به تیم فوتبال نساجی پیوست . صمدی یکی از هافبک های تاثیرگذاز تیم خونه به خونه در فصل گذشته بود که این فصل پیراهن نساجی را به تن خواهد کرد.