۳ کشتی‌گیر بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی آلیش دعوت شدند

نایب رئیس امور بانوان هیأت کشتی مازندران از دعوت سه کشتی‌گیر بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی آلیش خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت،عادله مقدم‌فر  با اشاره به دعوت از ۱۸ کشتی‌گیر بانوی کشورمان در اردوی تیم ملی آلیش، گفت: سه کشتی‌گیر بانوی مازندرانی در پنج وزن این اردو دعوت شدند. وی با اشاره به […]

alishنایب رئیس امور بانوان هیأت کشتی مازندران از دعوت سه کشتی‌گیر بانوی مازندرانی به اردوی تیم ملی آلیش خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت،عادله مقدم‌فر  با اشاره به دعوت از ۱۸ کشتی‌گیر بانوی کشورمان در اردوی تیم ملی آلیش، گفت: سه کشتی‌گیر بانوی مازندرانی در پنج وزن این اردو دعوت شدند.

وی با اشاره به برگزاری این اردو در روزهای ۲۱ تا ۳۰ تیرماه به میزبانی استان البرز، اظهار کرد: این اردو به منظور آمادگی و هماهنگی بیشتر کشتی‌گیران به مدت ۱۰ روز در سالن تختی برگزار می‌شود.

نایب رئیس امور بانوان هیأت کشتی مازندران افزود: زهرا یزدانی در وزن ۵۵ کیلوگرم، سمانه خجسته در ۷۰ کیلوگرم و ملیحه فضلی در وزن  75 کیلوگرم به عنوان سه کشتی‌گیر بانوی مازندرانی در این اردو هستند.

مقدم‌فر از تعامل بسیار خوب با روسای هیأت‌ها کشتی شهرستان خبر داد و بیان کرد: برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی در بین بانوان با همکاری روسای ادارات ورزش و جوانان و روسای هیأت‌ها کشتی در پی انتخاب نواب رئیسان بانوان کشتی در سطح شهرستان‎ها هستیم.

وی در پایان از برگزاری نخستین مسابقه کشتی آلیش در بین بانوان مازندران به مناسبت گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم خبر داد و گفت: این مسابقات فردا یکشنبه بیستم تیر برای نخستین‌بار به منظور انتخابی تیم منتخب استان در خانه کشتی ساری برگزار می‌شود.