رئیس هیأت تنیس مازندران از دعوت ۲ داور مازندرانی برای حضور در مسابقات دیویس‌کاپ در تهران خبر داد.

  رئیس هیأت تنیس مازندران از دعوت ۲ داور مازندرانی برای حضور در مسابقات دیویس‌کاپ در تهران خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت، علی‌رضا لطفیان امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: فدراسیون تنیس برای دومین سال پیاپی از الوند نامجو و مجید گلچین برای کمک در امر قضاوت رقابت‌های دیویس‌کاپ به‌ عنوان داور خط دعوت کرد. وی […]

 

خبرگزاری فارس: دعوت از 2 داور مازندرانی برای حضور در مسابقات دیویس‌کاپ

رئیس هیأت تنیس مازندران از دعوت ۲ داور مازندرانی برای حضور در مسابقات دیویس‌کاپ در تهران خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت، علی‌رضا لطفیان امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: فدراسیون تنیس برای دومین سال پیاپی از الوند نامجو و مجید گلچین برای کمک در امر قضاوت رقابت‌های دیویس‌کاپ به‌ عنوان داور خط دعوت کرد.

وی در ادامه گفت: دیویس کاپ گروه سه آسیا و اقیانوسیه با حضور تیم‌های ایران، لبنان، سوریه، ترکمنستان، هنگ‌کنگ، کامبوج، جزایر پاسیفیک، سنگاپور و قطر برگزار می‌شود.

رئیس هیأت تنیس مازندران افزود: این سری از رقابت‌ها از ۲۱ الی ۲۶ تیرماه به میزبانی کشور در آکادمی بین‌المللی استقلال تهران برگزار می‌شود که در آن تیم ملی برای صعود به گروه دوم ‌مبارزه می‌کند.

لطفیان با اشاره به اینکه سرداور این رقابت‌ها ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلای جهانی است، گفت: سونر سویر از ترکیه به عنوان مسؤول هماهنگی داوران، روسلان تورسانف از ازبکستان داور بی‌طرف، سامان حسنی و عادل برقعی با نشان برنز جهانی، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک‌زاده با نشان سفید جهانی به‌ عنوان داور صندلی به همراه تیم داوری خط، وی را در قضاوت این دوره از رقابت‌ها همراهی می‌کنند.