مرزبان :اتحاد بین هواداران و بازیکنان عامل اصلی صعود تیم خونه به خونه به لیگ برتر

مرزبان :اتحاد بین هواداران و بازیکنان  عامل اصلی صعود تیم خونه به خونه  به لیگ برتر  سرمربی تیم خونه به خونه مازندران اتحاد بین هواداران و بازیکنان را عامل اصلی صعود تیمش به لیگ برتر برشمرد. به گزارش مازند اسپرت علیرضا مرزبان در گفتگویی در خصوص اردوی کیش گفت: تمرینات بسیار خوبی را در کیش سپری می […]

مرزبان :اتحاد بین هواداران و بازیکنان  عامل اصلی صعود تیم خونه به خونه  به لیگ برتر 
marzban

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران اتحاد بین هواداران و بازیکنان را عامل اصلی صعود تیمش به لیگ برتر برشمرد.

به گزارش مازند اسپرت علیرضا مرزبان در گفتگویی در خصوص اردوی کیش گفت: تمرینات بسیار خوبی را در کیش سپری می کنیم و با وجود شرجی بودن هوا، روزی سه جلسه تمرین می کنیم.

مرزبان در ادامه افزود: ساعت ۵:۳۰ بیدار باش هست و ساعت ۶ صبح، تمرین در کنار ساحل و ساعت ۱۱ صبح تمرین بدنسازی و ساعت ۱۸ نیز به مرور کارهای تاکتیکی می پردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از سویی دیگر، سعی می کنیم بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی نیز آماده مسابقات کنیم و این مسئله سبب گردید هم تمرینات با شور و هیجانی خاصی برگزار شود و هم اتحاد و همدلی بین بازیکنان بوجود بیاید. بازیکنان تیم نیزسخت تلاش می کنند تا آرزوی مردم مازندران را محقق کنند.

مرزبان ضمن تشکر از مسئولان باشگاه بابت زحماتی که برای برپائی این اردو کشیدند، گفت: برادران حسن زاده برای فراهم شدن امکانات اردو، هماهنگی خوبی را با مسئولان جزیره کیش بوجود آورده اند که جای تقدیر دارد. زمین و کمپ تمرینی و هتل و …، همه چیز در اینجا خوب است و بازیکنان و کادر فنی احساس راحتی می کنند.

وی در خصوص تورنمت شهدای مدافعان حرم استان مازندران نیز گفت: خوشبخاته با رایزنی هایی که باشگاه خونه به خونه انجام داد، تیم های خوبی در این رقابت ها حاضر شدند. سپاهان اصفهان تیم نامداری هست که همیشه مدعی قهرمانی بوده و گسترش فولادی که امسال خیلی خوب بسته شده و تیم دانشجویان هم که بازیکنان هماهنگی را دارد و بی شک تورنمنت هیجان انگیزی را شاهد خواهیم بود.

علیرضا مرزبان در ادامه افزود: شور و شعفی که هواداران به ما دادند سبب شد تا همدلی بسیار خوبی در بین بازیکنان به وجود بیاید و حسن اول خونه به خونه هواداران این تیم هستند. تنها رمز صعود این تیم به لیگ برتر نیز همین اتحاد و همدلی است که باید بین هواداران، مسئولان باشگاه، اطرافیان تیم و بازیکنان بوجود بیاید.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در پایان گفت: جا دارد در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان و مردم کشورم تبریک عرض کنم و امیدوارم در پایان فصل آینده یه جشن خوب نیز با مردم خونه به خونه برپا کنیم.