پدیده کاسپین ساری برای تقویت تیمش دو بازیکن خارجی به خدمت گرفت + تصاویر

دو ملی پوش لبنانی به تیم پدیده کاسپین ساری پیوستند   به گزارش مازند اسپرت محمد مرهی ومحمد چوکر بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان طی توافق با مسئولان باشگاه  پدیده کاسپین ساری قرارداد خود را با این تیم لیگ برتری ثبت کردند .  این اقدام که در نوع خود کمی عجیب به نظر میرسد ، زمانی […]

دو ملی پوش لبنانی به تیم پدیده کاسپین ساری پیوستند
IMG_9327_resize.JPG

 

به گزارش مازند اسپرت محمد مرهی ومحمد چوکر بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی لبنان طی توافق با مسئولان باشگاه  پدیده کاسپین ساری قرارداد خود را با این تیم لیگ برتری ثبت کردند . 

این اقدام که در نوع خود کمی عجیب به نظر میرسد ، زمانی رخ داده است که چندی پیش مسئولان این تیم حتی شن های زمین محل برگزاری مسابقاتشان را به دلیل مشکلات مالی به فروش رسانده بودند .

حال باید صبرکرد و شاهد بود که آیا لبنانی که حرف زیادی برای گفتن در فوتبال ساحلی در چندسال اخیر نداشته، بازیکنان ملی پوشش میتوانند کمکی به حال و روز تیم افشین امیدی کنند یا خیر .

پیش از این تیم قوی سپید انزلی نیز  دو ملی پوش برزیلی   و سرمربی سابق تیم ملی ژاپن را  را جذب کرده بود و با پیوستن بازیکنان لنبانی جمع بازیکنان لژیونر حاضر در لیگ برتر برای نخستین بار به عدد پنج رسیده است.
IMG_9309_resize.JPG

IMG_9307_resize.JPG

IMG_9312_resize.JPG

IMG_9322_resize.JPG

IMG_9316_resize.JPG
IMG_9341_resize.JPGIMG_9334_resize.JPGIMG_9356_resize.JPG