حضور ۱۵۰ کاراته‌کا از مازندران در مسابقات شوتوکان کاراته بانوان کشور

نماینده سبک شوتوکان کاراته JSKA بانوان مازندران گفت: ۱۵۰ کاراته‌کا از این استان در دهمین دوره شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور حضور می‌یابند. به گزارش مازند اسپرت، زهرا کیانی بعد از ظهر امروز در نشست تصمیماتی اجرایی، پشتیبانی و فنی دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور، اظهار کرد: آمل به مدت سه روز […]

222222نماینده سبک شوتوکان کاراته JSKA بانوان مازندران گفت: ۱۵۰ کاراته‌کا از این استان در دهمین دوره شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور حضور می‌یابند.

به گزارش مازند اسپرت، زهرا کیانی بعد از ظهر امروز در نشست تصمیماتی اجرایی، پشتیبانی و فنی دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور، اظهار کرد: آمل به مدت سه روز میزبان مسابقات کشوری کاراته بانوان است.

وی افزود: رقابت‌های دهمین دوره شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور طی روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ تیر ماه امسال به میزبانی فضای ورزشی دانشگاه غیرانتفاعی شمال برگزار می‌شود.

نماینده سبک شوتوکان کاراته JSKA بانوان مازندران با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف تصمیم‌گیری برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور با حضور مسؤولان کشوری، استانی، شهری و پیشکسوتان ورزشی، بیان کرد: مسابقات شوتوکان کاراته بانوان در ادوار گذشته از بهترین و با کیفیت‌ترین مسابقات بوده و استان‌های صاحب‌نام و کارامد در آن حضور دارند.

این مسؤول با اعلام اینکه تاکنون ۲۴ استان برای حضور در این مسابقات اعلام حضور کردند، افزود: تیم‌هایی از استان‌های مازندران، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، توابع تهران، کردستان، لرستان، همدان، فارس، اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، هرمزگان، قزوین، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خوزستان و البرز در این رویداد شرکت دارند.

کیانی با بیان اینکه بیش از یک هزار کاراته‌کا در سبک شوتوکان کاراته JSKA از سراسر کشور به دیدار هم می‌روند، گفت: سعی می‌شود تا در این رویداد از جدیدترین تجهیزات داوری برای عدم تضییع حقوق ورزشکاران بهره گرفته شود.

نماینده سبک شوتوکان کاراته JSKA بانوان مازندران با اشاره به اینکه رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان دنبال می‌شود، بیان کرد: در مورد وضعیت اسکان ورزشکاران نیز تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه ۱۵۰ کاراته‌کا از استان مازندران در دهمین دوره شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور حضور دارند، اظهار کرد: نفرات نخست و قهرمانان سه رده سنی مسابقات به رویداد آزرم ترکیه اعزام می‌شوند.

کیانی با بیان اینکه نماد آرش کمانگیر و قله دماوند بام ایران که متعلق به آمل هستند بر روی همه پوستر و اطلاعیه‌های تبلیغاتی، مدال‌ها و تندیس نفرات برتر درج شده است، گفت: مسؤولان فدراسیون کاراته و رئیس انجمن شوتوکان کاراته جمهوری اسلامی ایران در زمان برگزاری مسابقات بر روند برگزاری، کیفیت و کمیت آن نظارت نزدیک دارند.