از ۲۳ تا ۲۵ تیر/ مسابقات ملی شوتوکان کاراته بانوان در آمل برگزار می‌شود

رئیس کمیته مربیان فدراسیون کاراته گفت: دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور به میزبانی آمل در سه روز ۲۳، ۲۴ و ۲۵ تیر امسال برگزار می‌شود. به گزارش مازند اسپرت، محمد بهرامی بعد از ظهر امروز در نشست تصمیماتی اجرایی، پشتیبانی و فنی دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور، اظهار کرد: […]

2رئیس کمیته مربیان فدراسیون کاراته گفت: دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور به میزبانی آمل در سه روز ۲۳، ۲۴ و ۲۵ تیر امسال برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت، محمد بهرامی بعد از ظهر امروز در نشست تصمیماتی اجرایی، پشتیبانی و فنی دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور، اظهار کرد: کاراته یکی از رشته‌های ورزشی مهیج، پرتحرک و پرمخاطب است که علاقه‌مندان زیادی دارد.

وی افزود: امروزه خانواده‌ها در بین رشته‌های ورزشی رزمی فرزندان خود را به سوی کاراته هدایت می‌کنند.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهرستان آمل از شهرهای شاخص در ورزش کاراته است، اظهار کرد: در سطح کشور ورزش کاراته مازندران با ورزشکاران آملی می‌شناسند زیرا کاراته در این شهرستان قدمت زیادی داشته و فعالیت کاراته در آمل به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باز می‌گردد.

این مسؤول با تأکید بر اینکه لازم است تا برای پیشرفت و توسعه ورزش کاراته به پیشکسوتان توجه بیشتر شود، بیان کرد: برگزاری دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور می‌تواند رویداد بزرگ ورزشی برای توسعه بیشتر این رشته ورزشی در مازندران باشد.

بهرامی با اعلام اینکه دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور امسال به میزبانی مازندران در شهرستان آمل برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای برگزاری این رقابت‌ها نشست‌های متعددی با مسؤولان ورزشی این شهرستان برگزار شد که توانستیم به دستاوردهای خوبی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: کاراته در همه شهرهای کشور به‌دنبال پیشرفت و ترقی است و امید داریم با برنامه‌ریزی مدون و لازم فعالیت‌ها گسترده‌تر شود.

مسؤول سبک شوتوکان کاراته jska در کشور با اعلام اینکه هدف از برگزاری دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور درآمدزایی و ایجاد منبع اقتصادی نیست، افزود: توسعه ورزش، رشد فرهنگی و ورزشی به همراه ترویج رشته کاراته که از رشته‌های زیبای رزمی است در اولویت جای دارد.

این مسؤول با اشاره به رشد، توسعه ورزش و افزایش معنویت، خاطرنشان کرد: اگر کارها برای رضایت خداوند در راه خدمت به خلق باشد موانع برطرف شده و شرایط برای پیشرفت مهیا می‌شود.

بهرامی با تأکید بر اینکه مسؤولان آملی برای برگزاری این مسابقات دارای آمادگی هستند و استقبال داشتند، بیان کرد: در نهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور که با استقبال بسیار خوبی همراه بود استان‌های خراسان رضوی، فارس و خراسان شمالی جایگاه اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی با اشاره به برگزاری دهمین دوره مسابقات شوتوکان کاراته JSKA بانوان کشور به میزبانی آمل در سه روز ۲۳، ۲۴ و ۲۵ تیر امسال، گفت: با توجه به ظرفیت لازم و شرایط اسکان حدود یک هزار ورزشکار زن از استان‌های مختلف کشور در این مسابقات شرکت می‌کنند.