تعداد المپیکی‌های مازندرانی ریو ۲۰۱۶ به ۱۱ ورزشکار رسید

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تعداد ورزشکاران حاضر مازندرانی در المپیک ریو ۲۰۱۶ به ۱۱ ورزشکار رسید. به گزارش مازند اسپرت؛ابوالقاسم عباسی با اشاره به کسب سهمیه ۱۱ ورزشکار مازندرانی در المپیک ریو، اظهار کرد: تاکنون ۱۱ ورزشکار مازندرانی برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب سهمیه شدند. […]

141111معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران گفت: تعداد ورزشکاران حاضر مازندرانی در المپیک ریو ۲۰۱۶ به ۱۱ ورزشکار رسید.

به گزارش مازند اسپرت؛ابوالقاسم عباسی با اشاره به کسب سهمیه ۱۱ ورزشکار مازندرانی در المپیک ریو، اظهار کرد: تاکنون ۱۱ ورزشکار مازندرانی برای حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ موفق به کسب سهمیه شدند.

وی از کسب سهمیه کمیل قاسمی در کشتی آزاد خبر داد و افزود: کمیل قاسمی کشتی‌گیر شایسته مازندرانی وزن ۱۲۵ کیلوگرم امروز برای حضور در المپیک ریو با پرویز هادی سه بار کشتی گرفت که در نهایت دو بر یک حریفش را شکست داد و راهی المپیک شد.

معاون توسعه امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: تاکنون مجتبی عابدینی در شمشیربازی، فرزان عاشورزاده در تکواندو، نوشاد و نیما عالمیان در تنیس روی میز، بهداد سلیمی، محمدرضا براری و بهادر مولایی در وزنه‌برداری، عادل غلامی و مجتبی میرزاجان‌پور در والیبال، حسن یزدانی و کمیل قاسمی در کشتی آزاد به عنوان ۱۱ ورزشکار مازندرانی موفق به کسب سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ شدند.

عباسی با ابراز امیدواری از افزایش ورزشکاران مازندران در المپیک ریو، اظهار کرد: رضا یزدانی و سید احمد محمدی در کشتی آزاد و قاسم رضایی و بشیر باباجان‌زاده در کشتی فرنگی به عنوان چهار کشتی‌گیر مازندرانی هنوز شانس زیادی برای حضور در المپیک ریو دارند.

وی در پایان گفت: در المپیک ۲۰۱۲ لندن ۱۱ ورزشکار مازندرانی حضور داشتند که کاروان ورزش مازندران موفق به کسب دو مدال طلا توسط بهداد سلیمی و قاسم رضایی و یک مدال برنز توسط کمیل قاسمی شد.