حسن کیومرثی خبر داد :حضور تمامی تيم های باشگاههاي ليگ برتر در مسابقات رده سني پايه

جلسه قرعه کشی مسابقات رده سنی پایه فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۶-۹۵ با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در تاریخ ۵ تیر در فدراسیون برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت ؛ حسن کیومرثی رئیس کمیته فوتبال ساحلی کارگران کشور بر اساس گزارش زیر شرایط این مسابقات را تشریح کرد : ۱٫ مقرر بود مسابقات […]

sahelliiجلسه قرعه کشی مسابقات رده سنی پایه فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۶-۹۵ با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده در تاریخ ۵ تیر در فدراسیون برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ حسن کیومرثی رئیس کمیته فوتبال ساحلی کارگران کشور بر اساس گزارش زیر شرایط این مسابقات را تشریح کرد :

۱٫ مقرر بود مسابقات از تاریخ ۲۰/۴/۹۵ برگزار شود اما بدلیل درخواست نماینده تیم ها مبنی بر تداخل بازیها با زمان کنکور، مسابقات زودتر برگزار می شود . لذا تاریخ ورود تیم های گروه ها B ، C ، E از عصر ۱۷/۴/۹۵ و شروع مسابقات ۱۸/۴/۹۵ و ورود تیم های گروه های A ، D از عصر ۱۸/۴/۹۵ و شروع مسابقات از ۱۹/۴/۹۵ خواهد بود .

۲٫ ترتیب مسابقات و ساعت برگزاری بازی ها از سوی نماینده فدراسیون در جلسه هماهنگی که شب قبل از بازی ساعت ۱۹:۰۰ با حضور سرپرستان و سرمربیان تیم ها در شهرهای میزبان برگزار می شود، قرعه کشی خواهد شد . تیم میزبان حق انتخاب ساعت بازی تیم خود را دارد .

۳٫ مرحله اول مسابقات در پنج گروه به میزبانی باشگاه های برسام اردکان ، دانش فسا ، گلساپوش یزد ، پدیده کاسپین و پارس جنوبی برگزار می شود که گروه بندی مسابقات به بشرح زیر اعلام می شود .

گروه A : برسام اردکان ، خزر رودسر ، قوی سپیدانزلی ، شهدا چلیچه

گروه B: دانش فسا ، مقاومت تیران ، دهیاری صادق آباد ، گلستان باهو چابهار ، موج گناوه

گروه C : گلساپوش یزد  ، شهید جهان نژادیان آّبادان ، کویر اردکان یزد ، آیندگان ملاثانی ، ملوان بندرگز

گروه D: پدیده کاسپین ، شهرداری بندرعباس ، یاران مبارکه ، کامبادن کرمانشاه

گروه E : پارس جنوبی ، شهرداری تبریز ، کیان آریا ورنامخواست اصفهان ، آپادانا ابوذر شوش ، لسمان مروارید

۴٫ مقرر شد مسابقات در پنج گروه برگزار و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود کنند و مسابقات مرحله دوم نیز از تاریخ ۲۶/۶/۹۵ برگزار می شود .

۵٫ گروه بندی مسابقات مرحله دوم بصورت زیر می باشد :

گروه ۱ :اول گروه  A ، دوم گروه B ، اول گروه C ، دوم گروه D ، اول گروه E

گروه ۲ : دوم گروه  A ، اول گروه B ، دوم گروه C ، اول گروه D ، دوم گروه E

۶٫ در مرحله سوم ( نهایی ) دو تیم اول گروه ۱ و ۲ به مرحله نهایی صعود می کنند که مقرر شد تیم اول گروه ۱ با تیم دوم گروه ۲ و تیم دوم گروه ۱ با تیم اول گروه ۲ در روز اول بازی کنند و برنده ها به فینال و بازنده ها به رده بندی راه می يابند.