محمدی: مطمئنم در چند وزن به مشکل می‌خوریم/ در مسابقات جهانی شرایط بهتر می‌شود

به احترام زحمت کشتی‌گیران نوجوان در انتخابی، نفرات اول را به قهرمانی آسیا می‌بریم محمدی: مطمئنم در چند وزن به مشکل می‌خوریم/ در مسابقات جهانی شرایط بهتر می‌شود سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: به احترام زحمتی که کشتی‌گیران نوجوان در مسابقات انتخابی کشیدند و برای اجرای عدالت نفرات اول این مسابقات را به […]

به احترام زحمت کشتی‌گیران نوجوان در انتخابی، نفرات اول را به قهرمانی آسیا می‌بریم

محمدی: مطمئنم در چند وزن به مشکل می‌خوریم/ در مسابقات جهانی شرایط بهتر می‌شود

خبرگزاری فارس: محمدی: مطمئنم در چند وزن به مشکل می‌خوریم/ در مسابقات جهانی شرایط بهتر می‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: به احترام زحمتی که کشتی‌گیران نوجوان در مسابقات انتخابی کشیدند و برای اجرای عدالت نفرات اول این مسابقات را به قهرمانی آسیا می‌بریم.

سید مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی مازند اسپرت درباره شرایط آزادکاران نوجوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط خوبی داریم و بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و زحمت زیادی کشیده‌اند. از همه نظر در شرایط خوبی هستیم و فقط مانده روز مسابقات.

وی ادامه داد: براساس فرایند و احترام به زحمت کشتی‌گرانی که در انتخابی تیم ملی ۷ دور کشتی گرفتند و برای اجرای عدالت نفرات برتر انتخابی را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کنیم؛ هرچند می‌دانم با فرآیند کارمان سخت‌تر می‌شود و مطمئن هستم در چند وزن به مشکل می‌خوریم، اما ترجیح می‌دهم عدالت را رعایت کنم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تصریح کرد: نفراتی که انتخاب شدند تجربه کمتری نسبت به برخی کشتی‌گیران دیگر دارند؛ با توجه به اینکه ۴۰ روز قبل از انتخابی اردویی برگزار نکردیم نفرات مورد نظرمان در انتخابی شرایط خوبی نداشتند و در چند وزن آن چیزی که انتظار داشتیم اتفاق نیفتاد. به هر حال شرایط در این رده سنی به صورت آنی تغییر می‌کند، اما در مسابقات جهانی شرایطمان بهتر می‌شود.

محمدی با بیان اینکه ۴ کشتی‌گیر از سال قبل در ترکیب تیم امسال حضور دارند گفت: اگر فرایند هم نبود نفرات اول انتخابی را به مسابقات قهرمانی آسیا می‌فرستادم چرا که معتقدم این حداقل حق کشتی‌گیری است که ۷ دور کشتی گرفته است. اگر این نفرات بتوانند خودشان را در آسیایی نشان دهند شانس حضور در مسابقات جهانی را هم خواهند داشت اگرنه تصمیمات دیگری خواهیم گرفت./فارس