نتایج هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتسال کشور / ساروی ها فاتح دربی مازنی + جدول

هفته دوازدهم با برگزاری سه دیدار از گروه یک پیگیری شد که طی آن دو تیم صعود کننده مشخص شدند و جدال چهار تیم برای بقا پیگیری خواهد شد.   به گزارش مازند اسپرت، هفته دوازدهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد که در این […]

futsal4هفته دوازدهم با برگزاری سه دیدار از گروه یک پیگیری شد که طی آن دو تیم صعود کننده مشخص شدند و جدال چهار تیم برای بقا پیگیری خواهد شد.

 

به گزارش مازند اسپرت، هفته دوازدهم لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه یک این رقابت ها پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها دو تیم مازندرانی میلان ساری و شهروند نوین سورک در سالن سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند .

در این دیدار ساروی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

شرح بازی ها و جدول :

 

میلان ساری ۲ – ۱ شهروند نوین سورک /صعود نماینده مازندران به مرحله حذفی

ساروی ها در ساری میزبان شهروند سورک بودند که با اداره بازی و استفاده از موقعیت ها و اشتباهات حریف و درخشش دروازه بان توانستند در انتها با نتیجه دو یک بازی را به سود خود به اتمام برسانند و خود را کمی از منطقه سقوط دور کنند اما در روبرو سورکی ها علیرغم شکست صعود خود را مسجل شده دیدند تا به فکر مرحله حذفی باشند.

نوین کشاورز فریمان ۱ – ۱ فرخی باقر شهر

جدال فرخی و نوین کشاورز فریمان در فریمان به میزیانی فریمانی در مشهد ازباقر شهری ها با تلاش و رقابت سنگین دو تیم آغاز شد. جدال دو تیم در نهایت چهل دقیقه مفید با تساوی یک یک همراه شد تا نتیجه نهایی به درد هیچ کدام از دو تیم نخورد و فرخی بازی شش امتیازی را در زمین حریف مساوی کند نتواند خود را به فریمانی برساند و از سقوط بگریزد اما باید منتظر ادامه رقابت ها باشیم تاتکلیف تیم های سقوط کننده مشخص شود.

مقاومت مپ شهرداری مشهد ۴ – ۲ شهدای جلین گرگان

جدال دو تیم شهرداری مشهد و جلین گرگان که برای گرگانی جدالی برای امیدوار ماندن به صعود محسوب می شد با نهایت حساسیت برگزار شد. جملات دو تیم در انتهای بازی با نتیجه چهار به دو به سود مقاومتی ها خاتمه یافت تا نتیجه این بازی امید جلینی ها به صعود را مایوس کند و مشهدی ها صعود خود را مسجل کنند.

پیمان شاهرود از این گروه در این هقته استراحت دارد.

 

جدول گروه یک لیگ دسته دوم در پایان هفته دوازدهم:

لیگ دسته دوم گروه یک

رده تیم ها بازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز
۱ مقاومت شهرداری مشهد ۱۰ ۷ ۲ ۱ ۲۸ ۱۸ ۱۰ ۲۳
۲ شهروند نوین سورک ۱۱ ۶ ۳ ۲ ۳۴ ۲۲ ۱۲ ۲۱
۳ شهدای جلین گرگان ۱۰ ۴ ۲ ۴ ۴۶ ۴۳ ۳ ۱۴
۴ پیمان شاهرود ۱۰ ۳ ۳ ۴ ۲۲ ۲۷ ۱۲
۵ میلان ساری ۱۰ ۳ ۲ ۵ ۲۴ ۲۵ ۱۱
۶ نوین کشاورز فریمان ۱۱ ۳ ۲ ۶ ۲۶ ۳۶ -۱۰ ۱۱
۷ فرخی باقر شهر ۱۰ ۲ ۲ ۶ ۲۲ ۳۱ ۸