رئیس هیات والیبال مازندران خبرداد: مازندران میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان

رییس هیئت والیبال استان مازندران از میزبانی این استان از مسابقات والیبال قهرمانی کشور در رده سنی جوانان خبرداد. به گزارش مازند اسپرت،سید میلاد تقوی با بیان اینکه ماه گذشته فدراسیون والیبال تبریز را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان معرفی کرده بود،بیان کرد: هیئت والیبال مازندران از فدراسیون والیبال درخواست […]

4رییس هیئت والیبال استان مازندران از میزبانی این استان از مسابقات والیبال قهرمانی کشور در رده سنی جوانان خبرداد.

به گزارش مازند اسپرت،سید میلاد تقوی با بیان اینکه ماه گذشته فدراسیون والیبال تبریز را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان معرفی کرده بود،بیان کرد: هیئت والیبال مازندران از فدراسیون والیبال درخواست بررسی مجدد میزبانی ها را کرد.
 
وی افزود: در بحث میزبانی امتیاز بین هیئت دو استان آذربایجان شرقی و مازندران مساوی شد ولی پس از بررسی هایی که از سوی سازمان لیگ صورت گرفت استان مازندران به عنوان میزبان مسابقات والیبال جوانان قهرمانی کشور انتخاب شد.

رییس هیئت والیبال مازندران تصریح کرد: جا دارد از دکتر داورزنی رییس فدراسیون والیبال و سعیددرخشنده رییس سازمان لیگ فدراسیون که به هیئت والیبال مازندران همیشه نگاه ویژه ای داشتند تشکر کنم.

تقوی  بااعلام اینکه مسابقات والیبال قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در مردادماه برگزار می شود،افزود: چندین شهرستان کاندید میزبانی از این مسابقات هستند که پس از بررسی های بیشتر در روز های آتی شهرستان میزبان این مسابقات را اعلام میکنیم.

 وی در پایان متذکرشد: احمد فتاح به عنوان سرمربی تیم منتخب جوانان مازندران انتخاب شد و از هفته آینده تمرینات این تیم جهت حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی کشور آغاز می شود.